BÚÉK + 2012: Visszatekintés

2013.01.06. 19:45

Túléltük a világvégét és a szilvesztert is, tehát akkor nincs más hátra mint előre :)

Akkor hát kívánok mindenkinek jó egészséget, békét és sok sikert az új 2013-as évre!

És egyúttal csapjunk is bele a lecsóba! Az utóbbi időben eléggé rövid bejegyzéseket írtam, bár gondolom ez nem zavar túlságosan senkit :) valamint a blogolást is elhanyagoltam, csakúgy mint a csajozást és az egész PUA dolgot. Ugyebár a fő oka az Alexnadra és a vele eltölttött (átkefélt) csodás esték, éjszakák.

Beleestem abba a csapdába, hibába (lehet nem is hiba), amibe olyan sokan és ami szinte velejárója a csajozásnak: ha összejön egy tényleg jó csaj akkor kicsit bepunnyad az ember és nem nyit más, új csajok felé. Az addigi életmódomat szerencsére nem adtam fel, ugyanúgy edzettem tovább és mindent csináltam mint előtte, ezzel a részével nincs gond. Most hogy már 2013 van és mindenki - vagy nem - megtette az Újévi fogadalmait, köztük én is - jajj de szép mondat lesz ebből - ideje lépéseket is tenni a célok felé. Idén több fogadalmam is volt, amik nem is inkább fogadalmak hanem célok, amiket szeretnék elérni. És nem csak szeretném, hanem el is fogom!

Természetesen az egyik dolog a csajozással kapcsolatos, szeretném ha az idei év még sikeresebb lenne mint a tavalyi. A másik a sporttal és mozgással van összefüggésben, ugyanis idén is szeretnék annyit mozogni, edzeni vagy még többet mint tavaly. Kedvem az van, szóval csak a szabadidőm szabhat határt. És pont ez a szűk keresztmetszet.. a szabadidő. Munka mellett nem egyszerű ennyi mindent együtt csinálni. Továbbá van még más célom is, ami sem a sporttal sem a PUA-sággal nem kapcsolatos, viszont nagyon jó dolog és tulajdonképpen ha összejön, akkor a PUA életembe is segít majd csajokat vonzani :) Többet nem árulok el, maradjanak titkaim is azért!

És végezetül egy gyors visszatekintés a tavalyi évre, 2012-re.

Úgy kezdtem az évet, hogy nem volt barátnőm már fél éve és egy kósza numera sem jött össze. Fél évig pina nélkül.. azt de durva! Nyilván van akinek alacsonyak a szexuális ingerei vagy vágyai, de én eléggé puncifüggő vagyok, fél év az már kínzás. Szóval nem kezdődött rózsásan az év, olvasgattam a PUA könyveket, fórumokat és okosodtam, de a gyakorlati oldalt nem toltam annyira bár voltak próbálkozásaim ha néha elmentem buliba, valamint ugye még tömegközlekedésen is leszólítottam 1-2 csajt. Sok új csajt megismertem és haverkodtunk, de még egyik sem volt meg ekkor. Az első numera 2012-ben.. na igen, ő volt Alda. Akivel keféltünk párat de eléggé idegesített a stílusa, aztán hamar vége lett a románcnak :) Aztán ismerkedtem tovább voltak "projektjeim" de nem azok jöttek be, hanem Áldáska. Őt hirtelen a semmiből ismertem meg és eléggé hamar meg is adta magát, széttette a lábát, aztán utána jó pár hétig, hónapig dugtunk, de csúnya vége lett a történetnek, amit ugyen nem írtam le egy posztomban sem, de kb filmbe illő történet, szerelmi 3szög, ármánykodás, stb.. :) Hát igen 2012 a pofonok éve is volt nem csak a punciké...
Na de vissza az eredeti történethez, ugyanis miután vége lett Áldáskával, szinte azonnal összejött Alexa, igaz vele még rövidebb volt a dolog, csak 1-2x dugtunk, de ez is valami, nem? :D
Aztán közben megismertem Alexandrát is a szexistennőt, és ős is igen könnyen összejött, vele gyűrtem a lepedőt tovább. Vele nagyon jó volt, van erről is pár bejegyzésem, de ismeritek a mondást: "könnyen jött - könnyen ment". Igazából tudtam, hogy nem lesz egy hosszú kapcsolat ez sem, mert igazából a szexen kívül nem passzoltunk össze semmiben. Nos hát Alexandrával is vége lett a kureszolásnak így év vége felé és ő a tavalyi utolsó.

Idén még semmi nem volt, igaz buliban sem voltam, sőt neten sincs sok kedvem beszélgetni esténként csajokkal mikor már fáradt vagyok. De tettem lépéseket a jó irányba és hamarosan még jobban belemélyedek a PUA életbe mint tavaly és remélhetőleg még több csajról tudok beszámolni :)

csá csumi !

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr735001827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása