Ismét találkoztunk

2012.11.23. 20:28

Sziasztok, ma egy régebbi történetet folytatok, pontosabban a történet friss, csak a csaj akiről szó van, vele ismerkedek már jó ideje. Nem is ismerkedésnek mondanám már a jelenlegi állapotot hanem egymás szexuális felizgatásának :)

Ez a poszt tehát Ajándék nevű hölggyel való kapcsolatom újabb felvonásának beszámolója lesz.
A héten ugyanis ismét találkoztunk, hiszen már jó ideje nem beszéltünk...

Bár tudom a számát, de mivel van barátja nem írok neki sms-t és nem is hívom, mert nem szeretném őt sem meg -bevallm őszintén- magamat sem kellemetlen helyzetbe hozni. Szóval leginkább csak élőben dumálunk és ez ritkán van. Az eheti igen jóra sikerült :) jól elbeszélgettünk, volt pár elég erős sexuális beszólásom amiktől igencsak zavarba jött és kicsit izgatott is lett! Hmm alig várom hogy a nedves kis punciját nyalhassam, aztán egy kis kényeztetés után birtokba vegyem a méretes farkammal is, hogy érezzen magában rendesen. Érzem is rajta hogy kíván és akarja, csak ugye eléggé normális a csaj és nem hagyja magát egykönnyen megfektetni így hogy van barátja próbál hűséges maradni. Szóval jó volt a tali volt kis simi meg beszólogatások egymásnak és ott volt kettőnk között a feszkó, ha nem publikus helyen találkozunk, hanem kettesben vagyunk csak még lehet hogy csók, tapizás, vagy egy kis petting is lett volna :) én tuti letámadtam volna ha kettesben vagyunk mert nem tudom visszafogni magam. És hála a csajozós életszemléletnek, egyre kalibráltabb vagyok. Persze még nem az igazi, de tudom már (sokkal jobban mint ezelőtt 1-2 évvel) hogy meddig mehetek el a beszólásokkal, mire figyelnek fel, és mi az ami izgatóan hat rájuk. Verbális sex ruleZ :D Mostanában még a neten is írkálok olyanokat csajoknak, hogy magam is csodálkozom. Régen nem mertem volna ilyeneket, főle nem fél óra ismerettség után, mert azt gondoltam hogy mit fognak majd gondolni rólam.. De az a durva hogy tetzik nekik és látom hogy élvezik és érdeklődnek egyre jobban. Hogy mit írok? Hát pl ma azt írtam az egyik csajnak, hogy tetszik a fotója és olyan szexi a képen, hogy ha ránézek tisztára beindul rá a fantáziám. Erre kérdezte is hogy mi van a fantáziámba, én meg leírtam félig durván félig érzékien, hogy hogy dugnám meg. Nem voltam hétköznapi vagy gusztustalan de azért eléggé szókimondóra és érdeklődés felkeltőre sikerült és tetszett a csajna, majd találkozunk is :) nem rémült meg attól hogy leírtam hogyan kefélném szét a kis szűk forró pináját :) hmm basszus már várom hogy benne is benne lehessek, teljesen kész vagyok mostanában a csajokért. Most női olvasók lehet azt hiszik, úgy jön le, hogy egy nő nekem csak pinából áll és csak azért kell. Nos aki ezt gondolja rólam, az téved és rosszul hiszi. Persze itt az írásban arra koncentrálok de imádom a nő minden pocikáját, a finom nyakát, száját, melleit, kezeit, a szép szemeit, a kedves hangját, a csinos lábait. És persze hogy a belsőségekről se feledkezzünk el, a kedvességét, mosolyát, humorát, cukiságát - ez kicsit furán hangzik írhatnám az édest is mint szinonímát, csak nehogy valaki szó szerint értes :D Szóval külsőleg is belsőleg is sokmindent szeretek egy nőben. A legnagyszerűbb érzés azonban az, ha ott van alattam, előttem, felettem és átadja magát nekem és látom hogy élvezi amit csinálunk és csillognak a szemei, tombol bennünk a vágy. Az az igazi eszétvesztett féktelen, érzéki, tabuk nélküli szeretkezés vagy netán dugás. Olyankor jó tudni, hogy erre az éjszakára emlékezni fog, mert én nem csak egy srác vagyok a sok közül, aki leszoptatja vagy 5 perc alatt megdugja aztán siet a villamoshoz, vonathoz. Én szeretem hosszan elhúzni a dolgokat, kiélvezni a pillanatot és odafigyelni a nőmre, kényeztetni őt is. Na jó nem emelem magam piedesztálra.. :D de eddig még soha senki nem panaszkodott, nem szólt egy rossz szót sem és voltak akik a kapcsolat vége után is kerestek és akartak velem mégegyet kefélni.

Azt hiszem kicsit elkalandoztam Ajándéktól, de a lényeget leírtam vele kapcsolatban. Jól elvoltunk felhúztuk egymást szexuálisan és kb majdnem álló farokkal köszöntem el tőle :)

Mára nem is írok többet, régóta nem írtam ilyen hosszú beszámolót azt hiszem, éppen itt volt az ideje :D by by

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr614922143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása