A beígért sztori: Aléna

2012.08.12. 22:26

Sziasztok drágaságaim, most idevetek pár sort ebbe a szövegdobozba, aztán ez majd jól megjelenik poszt képében az oldalamon, azaz a blogomban.

Szóval az egész dolog nemrégen történt, és ... meg akarom dugni!!!

Haverokkal elmentünk egy helyre iszogatni lájtosan és beszélgetni. Hétköznapról van szó, ezért nem fogtuk hardra a témát. Volt egy terasz rész ahonnan leláttunk a tömegre, azokra akik a földszinten ültek,álltak iszogattak. Nem nem a moriról van szó :) Én is álltam a korlátnál és néztem lefelé a haverokkal együtt, amikor megláttam Alénát. Abban a pillanatban tudtam, hogy meg kell ismernem és akarom őt érezni, benne akarok lenni a gyögyörű testében, forró puncijában. De ne rohanjak így előre...

Szóval álltam fent és néztem lefelé rá, gyönyörű hosszú fekete és fonott haj, csodaszép arc és csinos öltözködés. Teljesen odalettem meg vissza, és egyből pörgött az agyam, hogy hogyan támadjam be mert természetesen nem volt egyedül. Dumáltunk haverokkal és pont feljött az emeletre igaz egy srác is jött vele. Néztem merre megy és mentem arra én is, persze úgy hogy észre ne vegyen. Aztán megállt egy asztalnál és ott kezdett el beszélgetni a sráccal akivel feljött. Én szépen lassan elmentem mellettük és közben próbáltam szemkontaktust teremteni. Elsőre nem jött össze, de másodjára igen. Aztán megálltam a bárpultnál kértem egy bambit és közben őt néztem. Egyszer észrevette hogy onnan is nézem és ekkor már tudta ő is hogy mi a pálya. Még 1-2x felém nézett de ő nem nagyon erőltette a szemezést, de tudta hogy én már vadászom rá :)
Aztán egyszer csak odament hozzájuk egy ismerősük és a sráccal kezdett el beszélgetni. Ekkor tudtam hogy lépnem kell, mert most a kiszenelt csajom nincs lekötve 1-2 percig és így nem zavarom meg a dolgukat. Oda is mentem és bemutatkoztam, egészen gördülékenyen ment a dolog, elkezdtünk beszélgetni. A srác is normális volt, be tudtam kapcsolódni a csoport beszélgetésébe, szaknyelven megynitottam egy 3-as szettet :)  Aztán egy kis ideig nem is figyeltem a kiszemeltemre csak a másik 2 emberel beszéltem és rájuk figyeltem, velük tartottam szemkontaktust. Bejött a dolog, mert a csaj elkezdett érdeklődni meg kérdéseket feltenni hogy rá is figyeljek. Aztán egy kis idő múlva a másik 2 tag elment körbenézni és végre kettesben maradtam Alénával :) Folyton néztem a szemeit, és néha bókoltam is, meg oltogattam is finoman, élveztem a játékot :) és ő is jól érezte magát láthatóan. Jót beszélgettünk és volt kézfogás, vállsimogatás, egyék testkontakt is azaz KINOztam rendesen :)

Aztán jött a fekete leves: el van jegyezve.

Ott figyelt a kezén az a kibaszott kurva jeggyűrű... :( olyan mérges lettem, persze nem mutattam ki..
Poénkodtam tovább és úgy tettem mintha tudomást sem vettem volna róla. Dumáltunk vagy 1- 1,5 órát aztán visszamentem a haverjaimhoz, nehogy needy-nek nézzen. Nem akartam egész este lógni rajta, bár jól érezte magát velem, de ... a nevét, számát is megtudtam még búcsúzás előtt. Akartam bevinni táncolni, de munkatársakkal volt és mondta hogy nagyon pletykásak és nem akar ebből semmilyen problémát. Az este további részében haverokkal voltam meg táncolgattam de távolabbról sokszor összenéztünk, szemeztünk, meg egymásra mosolyogtunk Alénával. Ha nem lennének ott a kollegái és nem lenne másnap reggel meló, tovább tudnék maradni és együtt inni... Szerintem eljutottam volna valameddig. Na mindegy..

Mikor mentem haza pont összefutottam vele megint és elköszöntünk, adott puszit :) de én keveseltem és kértem még egyet, amit szintén örömmel adott :) Szóval nem panaszkodhatom, hiszen sokat beszélgettem, hülyéskedtem egy olyan csajjal, akihez régebben oda sem mertem volna menni, vagy ha valahogy mégis akkor remegő lábbal és egyből elhajtott volna. Most meg még puszit is kapok. Kár hogy van pasija :( azért nem adom fel, hátha összejön valami, életem legszebb élménye/nője lenne. Egyszerűen csodás és gyönyörű nő. Persze vigyázok.. nem lesz belőle One Itis (egyitisz) azt ígérem (remélem)! :D

u.i.: jajj azok a szemek és az az arc.. mindig az ugrik be hogy a gyönyörű szájával és aranyos kis nyelvével hogyan játszadozna el a farkammal.. s miközben a makkom eltűnik az ajkai között ki-be csúszva, nézne rám a boci szemeivel...

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Aléna

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr774709006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása