Azért

2013.05.30. 22:12

Azért mert ritkán írok, történnek az események..

Jó lenne ha több időm jutna írni ide, sok mindenről beszámolhatnék :)
Persze az a sok minden az nem konkrét dugásokat jelent, sajnos még annyira nem vagyok májer, hogy halomra keféljem a csajokat, de rajta vagyok az ügyön... De azért egész sokat dumálok csajokkal meg ismerkedem is néha, szóval jobb a helyzet mint régebben volt, amikor alig volt néhány csaj ismerősöm azt annyi..

Na de mivel megint kva fáradt vagyok nem húzom a szót, lényegre térek.

Buszon mentem és a csaj nyitott engem. Nem volt egy jó nő, full átlagos, picit husi is talán. Azért persze unalmas óráimban, kiéhezetten simán megdugnám :D Szopatnám... Jajj nincs is annál jobb, mikor szop a csaj és nézem ahogy az ajkai le fel siklanak a farkamon és látom az arcán, hogy élvezettel csinálja... Hiába na, nem véletlen szeretek én annyira dugni :D

Szóval volt ez a csaj a buszon és ő nyitott engem. Sima hétköznapi kérdést tett fel, érdeklődött néhány dologról mert nem volt jártas a környéken. Elmondtam amit tudtam, de mivel különösebben nem tetszett a csaj, így nem kezdtem el nyomulni, oltani. Ellenben ő folyamatosan fenntartotta a beszélgetés fonalát, kérdésekkel bombázott, bemutatkozott, szóval egyértelmű IOI adott :)

Végül mikor leszállt, hamarabb mint én ugyebár, akkor nézett, mosolygott és integetett is :D

Simán elkérhettem volna a számát, de most van kúrópajtásom Alfonza személyében. PErsze ha jó csaj lett volna akkor tuti bepróbálkozom de így...

Apropó Alfonza, hétvégén találkozom vele és megint nekiesek a nedves puncijának nyelvvel, ujjal, farokkal :)
Sőt buli is lesz a hétvégén, úgyhogy lesz miről beszámolnom jövő héten! ;)

Legyetek jók ! byby

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alfonza

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr885336696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása