Buli

2013.04.01. 22:14

Sziasztok,

voltam a héten buliban. Nos nem nagyon voltam aktív, kb 3 csajjal beszéltem össz vissz, de 2-vel alapból csak oltás szinten társalogtunk, ők is engem én is őket :)
Valahogy kedvem sem volt bulizni, nem volt rossz hangulatom de partyhangulat sem. Meg csajozós hangulat sem, így nem is nagyon akartam erőlteti az egészet. Fura. Ki kell találnom valamit amiből state-be jövök.

Amúgy volt 1-2 olyan csaj, akik ott táncolak mellettem és olyan alakjuk volt, hogy a farkam egyből felállt. Áááá kínzás ez kérem szépen!
Szóval nem volt túl sikeres vagy túl hasznos az este csajozós szempontból. Nem baj eddig ritkán jártam bulizni, a nightgame amúgy sem az erősségem, de most többet fogok eljárni és gyakorolni.

csumi

ui.: picsába, ezt a posztot már 3 napja megírtam, hogy márciusra legyen még egy, de elfelejtettem élesíteni, fákk

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr725183348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása