Nem nem, igazából hazudtam, nem érek rá. Pont félidő van a Német - Görög meccsen és én meg olyan idióta vagyok, hogy a kismillió intézni való dolgom közül pont nem csinálom egyiket sem hanem leülök szerencsétlen gépem elé (már biztos ő is utál, hogy ennyit nyomkodom) és bejegyzést írok..

Apropo: tudtátok hogy C. Ronaldo homokos? Egy nagyképű, elkényeztetett majom. Túl sok banánt adott neki a gondozója az állatkertben..

Vissza a témához..

Ágota.. ha van olyan aki olvassa néha a blogomat akkor már valószínűleg találkozott róla szóló beszámolóval. Az már más dolog, hogy én sem nagyon emlékszem mikor írtam róla utoljára :S Jó ideig nem találkoztam vele, mert nyaralt meg ilyenek és semmi fejlemény nem volt. De múlt héten megint összefutottunk tökre véletlen az edzőteremben, és megörültünk egymásnak igencsak. Bár ő már pont végzett és ment volna tusolni aztán haza mert valami családi dolog volt még este, azért így is dumáltunk 10 percet kb. és folyton mosolygott, célozgatott dolgokra, volt egy kis diszkrét símogatás is.. :) Szóval vettem a lapot és mondtam hogy fussunk össze hétvégén és érezzük jól egymást, mert úgy látom már ő is nagyon akar engem. Vagy csak jól megjátsza magát, sosem tudni. De szerintem nem megjátsza hanem bejövök neki, főleg hogy mostanában fasírtban van a barátjával, azt mondta hogy 2 hete nem volt szex. Hát én igyekszem jól megdugni, abban nem lesz hiba. A pasija helyében minden este mikor hazaér Ágota, egyből letépném róla a ruhát, vagy csak a bugyit húznám félre a szoknya alatt, aztán nekiszorítanám a falhoz erősen és úgy megdugnám, hogy rá se akarjon nézni másik farokra. Minden nap megadnám neki azt ami jár :)

Mára ennyit, remélem hamarosan konkrétumokkal számolhatok be :D nagyon érnek a dolgok a csajokkal :)

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Ágota

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr684605576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása