Naaa hát tök jó. Kb. 2 perce rájöttem, hogy nem vagyok teljesen százas.. Vagyis nem tudok olvasni :D Szóval az a helyzet, hogy Anja név amit már pár posztban használtam, nem Anja hanem Ajna. Igen szépen felcseréltem a 2 betűt és ezidáig észre sem vettem. Most hogy kerestem a névsorban következő nevet az újabb csajnak, láttam, hogy elcsesztem. Megpróbálom utólag átírni a régi bejegyzésekben. Ááá mégsem, az elég nagy meló lenne, róla szól a legtöbb bejegyzés :)

És a lényegre térve.. Ajna jelentkezett. Semmi extra, csak érdeklődött hogy vagyok. Ez is valami végül is, legalább normális kedves csaj még ha nem is akar semmit. Szóval dumáltunk kicsit, és rájöttem, hogy barátnak is jó, mert szociális kör építésre kiváló lehetőség, és ha eljárok vele erre-arra akkor a jó csajok (azaz az ő) közelségét is szokom. Soha életemben nem lógtam sokat csajokkal, mivelhogy nem is sok csaj ismerősöm volt. Ez most kezd változni szerencsére :) a sok megismert csajt megfektetni nem sikerült sajnos, de viszont jóban vagyunk és havernak jók, dumálni, együtt biciklizni vagy bulizni, vagy mittudomén. Aztán ki tudja még bármi lehet bármelyikből :)

És egy újabb csaj akiről örömmel számolok be, ő pedig nem más mint Alberta. Róla azt érdemes tudni, hogy kurva jól néz ki :) Alakja is jó, bár nem c 100-as mellei vannak de azért formás. Viszont az arca és szemei.. nos azok egyszerűen gyönyörűek! 10/10 és még a kedves mosoly mellé..

Albertát a villamoson ismertem meg, odamentem hozzá és beszélgettünk kicsit, persze most is csak pár megállót mentem na meg kellett 3-4 perc mire összeszedtem a bátorságomat :D hogy odamenjek. De szerencsére nem látszott rajtam hogy izgulok, mikor már ott voltam nála. Egész jól eldumáltunk és nagy nehezen kicsikartam a nevét, szóval FB-n már be is jelöltük egymást. Én szeretnék vele találkozni, de eddig nem viszi túlzásba az írást. Ugyan nem írtam neki sokat de ő meg kb. 2 mondatban válaszolt és azt is sok nap késéssel. Most már én is tőmondatokban írok, és nem is számítok semmire. Nem vagyok pesszimista, de már kb. 3 hete húzódik a dolog és már 2x írtam, hogy találkozzunk. Egyébként rendes csajnak tűnt, tűnik csak állítólag van barátja neki is.. Na mindegy, nem éltem bele magam vannak párhuzamos projektek, szóval van mivel elfoglalni magam, igaz ő lenne a legjobb az összes közül :)

Mára ennyit, az Attraction Code-ot pedig most olvasom másodszorra :) Lassan tényleg még jobban bele kellene vetnem magam a game-be. Daygame-t gyakorolni sok sok nyitással. A Nightgame az nehezebbnek tűnik nekem egyelőre...

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr584342420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása