Anja lekoptatott :)

2012.03.10. 11:02

Sziasztok, amint azt a címből is láthatjátok ez nem lesz egy vidám vagy sikersztori.

Tegnap ismét találkoztam Anjával, és hát jól elvoltunk meg minden, de közölte, hogy gondolkodott velem kapcsolatban és bár jól elvagyunk és szimpatikus vagyok neki, de nem szeretne többet tőlem, mint ami van.

Nem mondanám, hogy nagyon megrázott a dolog, de azért persze bosszantó. Ez azt jelenti, hogy még mindig nem csinálom jól a dolgokat. Igen írtam is előző posztokban, hogy nem vagyok elég rámenős, és valószínűleg el is csesztem 1-2 helyzetet amikor reagálni kellett volna. Ilyen téren még fejlődnöm kell, ezt is írtam a legutóbbi bejegyzésben, csak sajnos nem volt időm azóta olvasni vagy hasonlók, elég húzós volt a hetem.

Már sejtem hol rontom el és megpróbálok ott javítani. Azért legalább próbálkozom és tanulok a helyzetekből, ez is valami :) Minden pofára esés után fel kell állni és továbbmenni és így egyre erősebb és tapasztaltabb leszek.

És még egy rövid sztori a végére: a héten a buszon megint leszólítottam egy csajt, kis helyes volt, olyan jóféle, dugnivaló :) Nem is szende szűznek nézett ki :) Nem sokat dumáltunk de nevét elárulta. Még nem találtam meg a face-n de remélem hamarosan meglesz, vagy ő jelöl be engem. Mondtam is neki, hogy majd írok face-n és akkor találkozunk és beülünk meginni valamit. Erre csak mosolygott. Szerintem elég jól nyomtam a dumát, és jó vagyok nála :) Na majd meglátjuk! pááá

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr804301552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása