Jajj tudom a poszt címe eléggé nyálasra sikerült :D lehet nem a nyálas a leginkább illő szó, de valami hasonló. Na mindegy..

A következő történet Ajnáról szól, csinos, helyes, értelmes, humoros :)
Ő is a listában soron következő nevet kapta meg (ezt a nevet sem hallottam még)
Szóval Ajna tetszik nagyon. Igazából őt régebben láttam 1x 2x már, de akkor nem mentem hozzá oda.
Aztán jó sok idő eltelt úgy hogy nem futottunk össze sehol már azt hittem hogy nem látom többé, de aztán tök véletlen megtudtam a nevét egyik haveromtól, aki nem ismeri ugyan személyesen, de hallott már felőle. Nos írtam is neki iwiw-en egy teljesen normális üzenetet, semmi nagyképűsködés meg semmi looser-kedés nem volt benne, csupán hogy szimpatikusnak találom és szívesen megismerném személyesen. Szerencsére válaszolt is és a válasz pozitív volt. Aztán persze írogattunk egymásnak, mígnem találkoztunk végre. Mindenféle szempontból pozitív csalódás ő is, csakúgy mint Ajándék. Örülök hogy végre értelmesebb és kedvesebb csajokkal is összehozott a sors :)

Szóval találkoztunk, elbeszélgettünk jól, az elején kicsit (de csak kicsit) még meg voltam illetődve, mert tényleg helyes csaj. Nagyon szép szemei vannak, az arca is helyes, és alakra is abszolút rendben van! Tudom alap szabály, hogy nem értékelünk túl senkit, mert az csak rossz hatással van az önbizalmunkra és az egész szituációra. Értelmesen el tudtunk beszélgetni. Kiderült, hogy vannak közös érdeklődési területeink és ráadásul sok közös jellemvonásunk is :D Szerencsére nem az a végtelenül komoly fajta lány, szóval veszi a poénokat, sőt ő is szokott viccelődni, ami jó, mert ebből is látszik hogy milyen normális és közvetlen. Szóval jól elvoltunk beszélgettünk, aztán sajnos mennem kellett, de maradtam volna még szívesen :) Nem baj, tartjuk a kapcsolatot és meglátjuk mi lesz :) Egyelőre semmi Jedi (PUA) trükköt nem vetettem be :) próbálom önmagam adni.

Mára ennyit, és mivel hó vége van, ebben a hónapban nem is lesz több bejegyzés :D Jó pihenést, vagy jó munkát, vagy hasonlók!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr273908317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása