Watafakk? és sztori

2011.12.11. 17:33

Mióta megírtam az utolsó bejegyzést, nem is léptem be ide. Most itt vagyok, és írok egy rövid ámde szomorú történetet. Azonban előtte el kell hogy mondjam, hogy nagyon megugrott a látogatottság (Dec. 1-2-3), amit nem tudom minek köszönhetek, talán valahol kitették a blogom linkjét? Ha valakinek van infója erről, az írja meg nyugodtan.

És akkor a történet.. Van egy csaj aki tetszik, nagyon jó alakja van és értelmes is. Szoktunk dumálgatni néha, és kellemes meglepetést okozott mindig. Őszinte leszek, nagyon jó csaj és bejön, de mint barátnő nem tudnám elképzelni magamnak. Mint szexpartner vagy mint haver (inkább sexpartner :) ) simán, de komolyabbra nem. Nem tudom miért érzem így, hiszen bomba jó teste van és még okos is mellé. Igen nekem is csorogna a nyálam ha bikiniben meglátnám, de az a plusz nincs meg, ami miatt elveszteném a józan paraszti eszemet. Nem úgy mint Aida, akiről az utolsó posztban írtam, ő alakilag jóval gyengébb, viszont mégis sokkal jobban megfogott.
Na nem ragozom tovább, lényeg hogy egészen jól alakultak a dolgok aránylag sokat beszélgettünk és szimpik voltunk egymásnak. Meg is beszéltünk egy randit, ő is tökre lelkes volt, ez jól is esett, hogy végre egy ilyen jó nő is érdeklődik irántam. De közben belül ott motoszkált a gondolat, hogy nem akarok tőle komoly kapcsolatot és genya leszek ha csak megfektetem. Ráadásul pont őt, aki rendes csaj. Mert ha egy idióta beképzelt picsa lenne akkor szó nélkül kihasználnám, és nem hiszem hogy lelkiismeret furdalásom lenne miatta, de így.. Na szóval közeledett a randi és én ezen tanakodtam, csak közben történt valami...
Kiderült ugyanis, hogy az apjának szeretője van, és már jó ideje, szóval fején áll az egész család, és válás lesz állítólag. Szegény csaj most nagyon ki van borulva, egyik napról a másikra felfordult az egész életük. Hülyén hangzik, de ez biztos nem véletlen, hogy most történt ez a dolog. Eddig ugye nagyon vacilláltam, hogy hogyan viselkedjek a csajjal és hogy megpróbáljam-e lefektetni, de ezek után már biztos vagyok benne, hogy nem fogok vele kikúrni. Még akkor sem ha állati jó alakja van és én meg kurva kanos vagyok.

Tudom most van aki azt gondolja, hogy na ez mekkora egy balfasz, a csajok sincsenek általában tekintettel a férfiakra. Ez így igaz, de én fair leszek, fair módon játszom a játékomat. Lehet, sőt biztos hogy sokkal nehezebb dolgom van, de emelt fővel nyerek, vagy vesztek. És remélem, hogy még mindig többen vannak és többen is lesznek, akik úgy gondolják helyesen döntöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr593455836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása