Megint lesokkoltak

2011.10.31. 21:26

A múltkori lelki/hangulati vergődésem még nem ért véget teljesen, szóval azóta sem nagyon léptem semmit. Így hát ez a mai bejegyzésem sem rólam fog szólni, hanem arról amit láttam hétvégén.
Ugyanis elvoltunk bulizni, nyitott egy új hely a környéken és beterveztük hogy elmegyünk a nyitóbulira.
Sajnos eléggé későn derült ki számunkra, hogy nem disco vagy hasonló jellegű szórakoztató jellegű hely lesz, hanem inkább ilyen mulatós, táncolós, zenélős estéket tartanak majd. Na mindegy, úgy voltunk vele, hogy iszunk jó sokat és nem lehet probléma. Az este ezen része - mármint az ivás - jól is sikerült, sőt.. talán túl sokáig is italoztunk otthon, elég későre járt amikor elindultunk a buliba. Mikor odaértünk akkor kb. félig lehetett a hely és elég sok idősebb (40-60 között is) ember is volt. Persze erre lehetett számítani nincs is ezzel gond. Aztán odabent is nekiláttunk inni, mert az ilyen zenéket mi nem annyira szeressünk, táncolni meg főleg nem tudunk rá. Mondjuk akikkel voltam haverjaim, ők amúgy sem szoktak táncolni semmire sem, de ezt mindig megírom a posztjaimban amikor velük megyek:)
Szóval iszogattunk meg nézelődtünk, aztán én odamentem a tánctér mellé és láttam hogy azért fiatalok is vannak aránylag sokan, talán majdnem fele-fele volt az arány.
Kinéztem 2 csajt, olyan 25 körüliek lehettek és bent táncoltak. Mondjuk odamenni nem akartam mert a zene sem tetszett meg táncolni sem tudtam volna velük, meg annyira nem is voltak jók és még ennek tetejében kedvem sem volt nyomulni. Szóval csak néztem őket egy darabig, aztán egyszer csak odament hozzájuk 2 fickó, olyan 50-60 között lehettek, már őszülő hajjal, az ő korosztályukban tök átlagos megjelenéssel. Aztán elkezdtek táncolni a csajokkal, pár perc múlva meg már az egyik ürge a csaj seggét markolászta, de eléggé durván. Azt hittem rosszul látok! A másik ürge is kezdte már tapizni a másik csajt, de egyszer csak az egyik fickó odament a haverjához és párt cseréltek. Na akkor amannak a csajnak kezdte markolászni a seggét, meg a nyakát puszilgatni. Ezen eléggé kiakadtam, nem tudom miért, nem féltékenység vagy ilyesmi, de az ilyen dolgok mindig érzékenyen érintenek. Simán lánya lehetne a csaj, és az ürge meg már lassan nyugdíjas korú és mégis miket művelnek egymással. És amin csodálkoztam, hogy a csajok is benne voltak, semmi lekoptatás semmi ellenkezés nem volt. Érdekes. Enyhén apakomplexusban szenvedhetnek ezek a csajok.
Nekem mindenesetre durva, hogy egy ősz, pocakos, majdnem nyugdíjas korú férfi egy fiatal csinos csajt dug. Na mindegy nem csavarom tovább a szavakat, remélem értitek, hogy miről beszélek.
Mi meg a haverokkal ott állunk, iszogatunk, nézünk ki a fejünkből és bánkódunk, hogy nekünk nincs semmi, nem jön össze semmi, az a két idős pöcs meg most viszi szobára a fiatal pinákat. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Jó persze ha nem lépünk, akkor nem esik a sült galamb a szánkba, a sikerért tenni kell.
De akkor is, egész este más nem is ment oda a csajokhoz csak az a 2 öreg? Nem hiszem, hogy mások nem próbálkoztak?
Ha meg tényleg nem próbálkozott senki más, akkor a csajok úgy voltak vele, hogy egye fene, ez is több lesz a semminél? Ennyire faszhiányuk volt?? Vagy inkább a lóvé számított?
Fene sem érti, de engem kellően lesokkoltak a látottak :S

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr113343591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása