Itt az újabb bejegyzés. Visszanézve, hogy mióta csinálom már a blogot, és mennyit írtam (egyre kevesebbet) úgy tűnik, mintha egy helyben toporognék és nem fejlődnék ezzel a PUA-s dologgal kapcsolatban. Sajnos nem csak úgy tűnik, hanem valóban így is van. Mások ennyi idő alatt (kb. 3 hónapja vagy kicsit több, hogy írom dolgokat) egészen sokat fejlődnek, és bár nem olyan szintre, hogy bárkit fel tudjanak szedni, vagy hogy ágyba is vigyék - mert ahhoz ugye már rohadt sok tudás kell - de azért a megszólítással és beszélgetés tartásával már nincsenek gondjaik. Én viszont mai napig sokszor nem megyek oda a nőhöz.

Furcsa.. régen tökre paráztam odamenni, de ma már úgy érzem hogy sok esetben az odamenéstől és megszólítástól nem félek. Viszont sokszor kedvem nincs és azért nem megyek oda. Hoppá, itt jön a lényeg. Félelmet vagy parát nem érzek de kedvtelen vagyok ehhez. Igazából lehet hogy a helyzet ugyan az mint volt, csak az érzések alakultak át bennem? Tehát a tudatalattim inkább nem félelmet közvetít, ami visszatartó erőként hat, hanem az érdektelenség, vagy kedvtelenség érzését. Érdekes ezen jobban elgondolkodnom. A végeredmény tul. képen ugyanaz.. Nem megyek oda és nem ismerkedem, nem beszélgetek, holott ez az én célom vagyis részcélom, eszköz a végső cél eléréséhez.

És el is érkeztem a történethez amit le szeretnék írni, amiért csináltam ezt az újabb postot. Voltam partyzni megint. Egész nap fos idő volt meg itthon punnyadtam, aludtam is délután és bár meg volt beszélve, hogy megyünk este, nekem mégsem volt hangulatom.  A megbeszéltnél később is értem haveromhoz, mert buli előtt náluk melegítettünk be. Azért társaságban és italozás közben megjött a kedvem a bulihoz, de ez akkor sem az a laza őrült partinhangulat érzés volt, hanem a kettő között valahol. Na mindegy végül is elindultunk, odaértünk rendben, szomjasak sem voltunk :) és voltak is elég sokan.

Első próbálkozásom egy szemüveges csaj, csini pofija volt alakra is rendben, igencsak dugnivaló kategória. Ahogy az arcára néztem egyből az jutott eszembe, hogy milyen jól tudhat szopni és közben nézni a boci szemeivel. De úgy amblokk mindent kipróbáltam volna vele az ágyban nem csak cumiztatást. Szóval ott táncoltunk mellette és egyszer csak odafordultam és kérdeztem tőle hogy milyennek találja a nyakkendőm. Először pofát vágott, arrébb is ment kicsit mintha leprás lennék kb. aztán a válasz rövid és elég negatív volt: nem tetszik. Láttam hogy ez nem pálya így mondtam valami lerázós szöveget neki, és visszafordultam haverjaim felé. Közben láttam, hogy a barátnője is elég fura fejet vágott, mintha a holdról jöttem volna és szellemi fogyatékos lennék.. Egy dolgot már biztosra tudok: a pofavágáshoz nagyon értenek a csajok, és ahhoz hogy totál hülyének nézzék az embert.

Aztán a pultnál jött a 2. akció, épp sört vettünk, de előtte sokat boroztunk. És ugye borra sör: meggyötör. Nos a mellettem álló csajtól meg is kérdezte, hogy szerinte nem-e lesz belőle baj, hogy borra sört iszunk. Erre mondta az előbb említett szlogent és hogy d ebizony lehet belőle okádás vagy ilyenek. Még 1-2 mondatot dumáltunk aztán hagytam őt mert pár (feltehetően ismerős) sráccal volt a bárpultnál és azok is elkezdtek hozzá és barátnőjéhez beszélni. De itt legalább már nem néztek hülyének és ha nem lett volna nagyobb társaságban akkor tovább is vittem volna a settet. De nem érzem úgy, sőt tudom, hogy még képtelen lennék egy 3 vagy több fős ráadásul vegyes settet irányítani, lekötni. Szóval igyekszem könnyebb setteket keresni.

A 3. set (nem írok női neveket a post címébe sem, és itt sem, mert ezekkel a csajokkal csak pár percet dumáltam maximum) egy 2 fős vegyes set volt, szintén a bárpultnál. Kérni akartam az italomat, de kva sokan voltak és csak egy kiszolgáló csaj szóval elég sokat vártam.. Közben beállt mellém egy csaj, mögötte egy srác, nem tudom kije lehetett, talán nem a barátja. Szóval jó ideje várok, és közben a pultos csaj óriási mellet nézem és a seggét a miniszoknyában.. hát majdnem felállt a farkam annyira jó volt. Aztán megkérdeztem a mellettem álló csajtól, hogy ez most ugye nem komoly, hogy ennyi emberre 1 pultos? Kb ez a párbeszéd zajlott le:

én: ez most ugye nem komoly, hogy ennyi emberre 1 pultos tetek ide?

ő: de sajnos úgy tűnik.. te mióta vársz itt?

én: ööö .. kb 10 perce

ő: az igen..

én: ja, de nem gáz, legalább addig nézem a pultos csajt, nem rossz! (erre ő is jól megnézi :) )

ő: igen jó nőnek tűnik

én: ja és micsoda mellei vannak! Szerinted eredeti vagy szilikon?

ő: eredeti

én: én nem tudom innen megmondani.. de gyanús, viszont a feneke tuti eredeti :) (erre megnézi a csaj seggét is)

ő: ja az biztos :) .. csak  azt nem tudom minek van rajta az a miniszoknya? (szerintem arra célzott, hogy így is majdnem látszik minden)

én: azért, hogy ne álljon fel a farkam :)

erre már nem mondott semmit, csak furcsán nézett :) És idő közben hozzám ért a pultos csaj, úgyhogy kértem a piámat. Poén, hogy mivel kicsit be voltam rúgva, így nem vodkanarancsot kértem hanem narancsvodkát :) amit nem értett a pultos h mi az és visszakérdezett :D Aztán jutott eszembe hogy elbasztam, izé vodkanarancsot kérek :) Amíg hozta a piám, elmondtam a mellettem levő csajnak akivel dumáltam, hogy hogy jártam és a narancsvodka-t nem ismeri a pultos csaj, csak a vodkanarancsot. Ezen jót nevetett és azt mondta, hogy akkor gratulál a pultos csajnak :) A párbeszédek közben néha a sráccal is dumált pár szót, akivel odajött a pulthoz. Kár hogy nem vittem tovább a beszélgetést, de ez sem volt rossz, én élveztem és sikerült egy nem unalmas hanem kicsit erotikus témájú beszélgetést lefolytatni. Igazából nem bántam volna, ha még 5-10 percig nem szolgálnak ki egyikünket sem és dumálunk :) De végül megkaptam az italomat és indultam haverjaimhoz, de közben rámosolyogtam a csajra, mondtam hogy sikerült és mutattam az italt. Ő visszamosolygott. Ja és a lényeg: barna hajú és szemű nagyon csinos nő volt, olyan 24-25 körüli, szép arccal és szemekkel, jó alakkal. És nem tininek tűnt vagy idiótának hanem egy vonzó dögös érett felnőtt nőnek. Vele is el tudnék képzelni ezt-azt..

Szóval az este elég lájtosra sikerült csajozás szempontjából, semmi komolyabb dolog nem történt, csak dumálás és az sem sok. Igaz a hangulatom megint szar volt napközben, ezzel kezdeni kellene valamit. Talán csak nyomulnom kellene és leszarni a végeredményt, csak az olyan nehéz.. Főleg ha sokat beég az ember. Mindenesetre annyit tanultam, hogy a bárpultnál sokkal könnyebb elbeszélgetni, azaz normálisabban reagálnak a csajok, ha megszólítom őket, mintha a táncréten mennék oda. Lehet gyakrabban kellene a pultot látogatni? :) Na majd kipróbálom!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr103289866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása