Furcsa hétvége

2011.09.27. 23:02

Helló mindenki,

igazából semmi extra nem történt, pont ezért írom ezt a bejegyzést. Nem készültem semmire hétvégén csak pihenésre és maximum egy kis "sörözésre" a haverokkal. Így is indult, aztán váratlanul "menjünk buliba" lett belőle. Olyan gyorsan hogy mire észbe kaptam már úton voltunk. Igazából nem volt hangulatom bulizni, inni sem ittam semmit, meg tökre nem hangolódtam be. A másik probléma, hogy a haverjaim ugye nem szeretnek táncolni, tehát nekik a buli - és nem rosszindulatból mondom, csupán tény - az ivásból és beszélgetésből áll. Ezzel nincs is gond, csak éppen egy asztalnál ülünk egyfolytában egész este és így elég nehéz ismerkedni. Éppen azért szoktam én egyedül bemenni táncolni vagy mittudomén. De most ehhez sem volt kedvem.. Persze azért nem ültem egy helyben egész este, csak éppen nagyon nem is partiztam, csak álltam a tánctér szélén és figyeltem a népeket. Pedig jó zenék szóltak. Ami még nagyobb "baj" hogy ismerkedni sem volt kedvem. Csak úgy voltam a nagyvilágban és dumálni sem akartam, táncolni sem, semmit sem. Na jó azért dugni jó lett volna, de csak azt. Nem értem én sem hogy miért van ez. Néha pörgök és minden csajra rámozdulnék, de most.. Volt egy csaj aki táncolt és elég gyakran nézett felém. Egész este nézegettük egymást, valószínűleg azért tetszettem neki, de vele sem volt kedvem dumálni meg jópofizni, tolni a poénokat. A PUA dolgokat (vonzalomkeltés, pozitív értékek bemutatása, célszemély értékeinek degradálása negekkel, stb..) meg végképpen nem tudtam volna követni, használni. Pedig helyes csaj volt.. Úgy vagyok vele mostanában hogyha nem vagyok olyan állapotban lelkileg vagyis nem olyan a kedvem, akkor nem nyitok, mert ilyenkor úgyis észreveszik a csajok hogy nincs jó kedvem vagy esetleg morcos vagyok, vagy ideges, stb.. Persze gyakorlásnak így is jó lenne, de ez ilyenkor meg sem fordul a fejemben. Az lenne a szuper ha még negatív hangulatomban is fel tudnám csípni a nőket. Nem tudom mi van velem ilyen téren, de ezek lelki dolgok mostanában és egyelőre próbálok rájönni mitől lehet és hogyan oldhatom meg. Ha más nem erőltetni fogom magam, hogy nyomjam a game-t (de hogyan ha egyszer nincs kedvem? Ez amolyan "nemi" erőszak saját magunk ellen) és meglátjuk hogy alakulnak a dolgok.

Style (Neil Strauss) írta a könyvében, hogy néha úgy érzi "hogy ez az egész játék nem más, mint mentális maszturbáció." :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr923261513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása