Egy kis akció

2011.09.21. 18:10

Tegnap voltam bulizni haverjaimmal és jól berúgtunk. Nem azért mentem hogy gyakoroljak vagy ilyesmi, csak már rég csaptuk szét magunkat. Ami azt illeti sikerült elérni a célt. Ittunk kurvasok sört meg rövidet is, nem érzem magam túl jól, azt hiszem másnapos vagyok.

Viszont történt jó dolog is a hányáson kívül, összefutottam az egyik volt csajommal. Ő is iszogatott már előtte szóval megvolt a hangulat. Ismerkedni sem kellett mert már ismertem :D Táncoltunk és egymásra kattantunk, elkezdtünk csókolózni, aztán egyre vadabbak lettünk, ott a tánctéren... Haverjaim szóltak, hogy nem pont itt kellene kefélnünk mindenki előtt, így hát bementünk a wc-be :) Nem sokat szaroztam gatya le, az övé is le, bugyi le irány be. Persze azért egy nagyon kicsi nyalás meg ujjazás volt, mert nem valószínű hogy nagyon örült volna ha félig szárazon bevágom neki. Közben persze jöttek wc-re és kiabáltak meg kopogtak az ajtón, zene dübörgött, mi meg röhögtünk :) Ő a wc-n térdelt én hátulról toltam neki, aztán mikor már közel voltam kézzel befejezte. Jó móka volt nem mondom, igaz nem a nagy élvezeten volt a hangsúly, mert a környezet nem volt túl megfelelő és hát sietni kellett :) Én legalábbis szeretek nyugodtan, és kényelmes körülmények között sok sok menetet lezavarni. Kifele menet a wc-ből röhögtünk, szerintem mindenki vágta, hogy mit csináltunk, az ismerősök legalábbis biztosan.

Jó este volt, nem is számítottam ilyesmire, csak kár hogy ez a csajozási tudásomhoz nem sokat tett hozzá :( Lassan befejezem a Játszma c. könyvet Neil Strauss-tól, már csak pár oldal van hátra és ismét rendes oktató irodalmat fogok olvasni. Kár hogy kb. ezer féle csajozási módszer létezi: Mystery, Style, DavidX, David DeAngelo, stb..mind mind más stílusban és máshogy adják elő a dolgokat és hódítják a nőket. Szóval jó lenn eldönteni, hogy melyiket alkalmazzam, melyik áll a jelenlegi stílusomhoz, személyiségemhez legközelebb. Na majd ha olvastam mindről akkor kiderül :) Mára ennyi, csaooooo

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr933243975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása