Mi történt a hétvégén?

2011.09.05. 20:40

Eltelt egy újabb hét, sok volt a meló, kevés a szabadidő..  ennek fényében nem csoda, hogy megint csak hétvégén tudtam valamit is kezdeni magammal és buliba menni.

A buli szót mondjuk nem szívesen használnám mert nem tipikus buli volt, nem diszkó vagy klub vagy ilyesféle dolgok. Neemmmm.. Bornapok... Szóval volt zene, de mulatós zene és az nekem nem nagyon jön be.

A hét közepén dumáltam Adriána-val (előző posztból) és mondta, hogy jönnek ők is. Nos ott voltak valóban, de csak éjfél után kb. 2 körül sikerült összefutni velük. Én már eléggé fáradt voltam, meg kedvem sem sok volt, de azért odamentem hozzájuk. Beszélgettünk pár szót és hívtak is táncolni, egy ilyen közös tánc volt 4 csaj + én, persze semmi durvára nem kell gondolni csak körben álltunk és fogtuk egymás derekát. Jó volt, még sosem denszeltem így ennyi csajjal egyszerre :) Ez jól esett.

Aztán utána szóló táncokat nyomtunk, de nem sokat táncoltam, egyszerűen nem szeretem a mulatós zenét és most főleg nem volt hangulatom ilyenekhez :( Az a fura, hogy Adriána utána épp valaki mással táncolt és Adina meg ott állt és és nézett csak ki a fejéből és így őt vittem táncolni. A többi csaj nem is tudom hova lépett le hirtelen :)

Szóval pár zenét táncoltam Adina-val, közben Adriána végig ugyanazzal a sráccal táncolt. Haverok mondták hogy mennének haza, és mivel nekem sem volt sok kedvem és Adina is mondta hogy megkeres valakit (ergo ott hagyott egyedül :) ) Adriána meg táncolt mással ugye, így úgy döntöttem, hogy én is hazamegyek. Utólag kicsit bánom, kellett volna Adriána-val is táncolnom, simán elkérhettem volna 1-2 körre attól a pacáktól. Dehát ha nincs hangulatban az ember...

Erre csak ennyit mondott (idézett) az egyik srác a csajozós fórumon:
"Én ha szomorú vagyok inkább dobom a szomorúságot és inkább király vagyok bezony." Barney Stinson

Hát könnyű ezt mondani...

Más említésre méltó nem nagyon volt az este, haverom találkozott egy ismerős csajjal és vele dumált, azonban ott volt a csaj nővére is, aki érdekes módon fiatalabbnak nézett ki mint a a huga (akit haverom ismert). Szóval én meg a nővérkével kezdtem el dumálni, aranyos volt, jól is nézett ki, és már nem emlékszem mit mondott, de célzott rá, hogy milyen fiatal vagyok. Nos nem vagyok annyira fiatal, csak mindenki 4-5 évvel fiatalabbnak néz. Aztán kíváncsian kérdezte, hogy miért, hány éves vagyok, de nem árultam el neki :) Aztán az este folyamán még 1x 2x összefutottam velük, meg is ismertek, köszöntek is előre, meg mindig dumáltunk 1-2 szót, de csak valami poénosakat. Szerintem elég magabiztosan beszéltem, testtartásra is figyeltem, és nem hadartam, meg szemébe is néztem ezek fontos dolgok. Aztán 2x 3x meg is érintett hülyéskedés közben a vállamat simította meg. Szerintem kicsit tetszhettem neki, de tényleg nem volt túl happy kedvem, szóval csak poénkodtam én is 1-2 mondatot aztán semmi többet nem csináltam. Ezt is bánom utólag, lehet lehetett volna vele partyzni egy nagyot :)

Mára ennyi, remélem érthető voltam.. már ittam egy kis házi páleszt meg söröcskét hozzá természetesen. Ja ma szólítgattam meg csajokat plázában majd holnap/holnapután azt is megírom ha lesz időm.

by!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr963204975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása