Ismét 2 női névvel bővül a blog. De még így is nagyon az elején tartok a női neveknek. Csak A betűs névből van még kb. 10x ennyi, mint amennyit én már elhasználtam :)

Szóval voltunk bulizni hétvégén, és egész jól sikerült, jól éreztem magam. Sok nő volt, mindenféle korosztály és csinosak, jó alakkal, miniszoknyásak... hát kész voltam. Az este sajnos nem indult túl jól mert én vezettem és volt pár incidens út közben, ami kicsit kedvemet szegte a továbbiakban. Próbáltam 1-2 lányt nyitni, de nem volt túl pozitív a tapasztalat. Volt aki passzív volt, volt akivel tudtam pár mondatot beszélni. Biztos megint az volt a gond, hogy nem voltam teljesen jókedvű és magabiztos. Szóval első benyomásra nem az jött nekik le, hogy hú de fasza csávó. Kicsit ezen a ponton megint lejjebb ment a kedvem, de szerencsére találkoztam egy ismerős csajjal akit már jó régen láttam és vele dumáltunk, táncoltunk. Haverjaim addig a pultnál ittak szokás szerint, nekik ebből áll egy buli :) Aztán ahogy az ismerős lánnyal beszélgetek, megláttam Adina-t akit egy kicsit már ismertem egy előző buliról. Igen tudom, róla még nem írtam posztot, pedig már 2-3 hete megismerkedtem vele. Bevallom lusta voltam :) Szóval Adinával már egy kicsit ismertük egymást és most 3-4 barátnőjével táncolt bent a tánctér közepén. Én el is indultam befelé és mikor odaértem nagyot mosolygott, utána beszélgettünk és táncoltunk is. Jós sokat táncoltunk és tapadtunk egymáshoz ugyanis slágeres zenék mentek éppen. Fogtam derekát, kezét, néha fenekét :) Jó nő az biztos, nagyon jó alakja van. Aztán kicsit elkezdett incselkedni velem, leállt más srácokkal is táncolni igaz csak 1-2 percre én meg addig a barátnőivel kezdtem el beszélgetni, csinosak voltak ők is. Aztán megint táncoltunk és utána megint másokkal is táncolt, meg kiment a bárpulthoz is 2 sráccal dumálni. Na nekem ebből elegem lett, és elkezdtem a barátnőjével Adriana-val táncolni. Innentől lett érdekes az este, ugyanis utána csak Adriana-val táncoltam. Még mentek a slágeres zenék, szóval magamhoz húztam derekát (is :) ) fogtam, éreztem a melleit a mellkasomon, ő meg valószínűleg érezte a farkamat a combján :D szóval igazán jót táncoltunk vagy 1 órán keresztül kb. Aztán mentem haza, de sikerült telefonszámot megszereznem, úgyhogy remélhetőleg lesz folytatás. Szép nő ő is, rendesnek is tűnik, jó fej, szóval jó lenne ha összejönne a dolog. Elköszöntem mindenkitől és mentem haza.

Szóval jól sikerült az este, de az idegen csajok megnyitása, szóval tartása esetleg felszedése az nem nagyon megy még nekem :( Ha ők nem lettek volna ott, ki tudja hogy alakul az este. Még jó pár lányhoz biztos odamentem volna, talán lelkiekben is össze tudtam volna szedni magam, mert ugye erről szól a dolog. Ez az egész lényege, hogy belül nagyon rendben legyen az ember. Ezt még gyakorolni kell.

Mára ennyi, szép napot mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr893192579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása