Adelina, Adelinda

2011.08.22. 19:03

Mint látjátok ismét női nevekkel ellátott címet adtam a mai bejegyzésnek. Hétvégén voltam bulizni és bár sex az nem volt, sőt még csók sem :( , de azért van mit mesélni.

Az első csajt még a vonaton ismertem meg, hívjuk Adelina-nak. Csinos és sexis volt, egyből felkeltette az érdeklődésemet, megmozgatta a fantáziámat. Igaz azt nem nehéz mostanában, mivel már több mint 1 hónapja nem láttam/nyaltam/fogtam/dugtam puncit...
Szóval eléggé kész vagyok. Támadtak is fantáziáim a csajjal kapcsolatban, kicsit nagyon szétkúrtam volna, minden testrését, előröl, oldalról, hátulról, alulról, felülről.. Huu nagyon ráizgultam! Szóval odamentem hozzá és megdicsértem milyen csinos. Jó kedve volt, nevetett és megköszönte. Aztán elkezdtem beszélni mindenféle hülyeséget, olyat amihez ő is hozzá tud szólni, hogy ne csak én beszéljek. Jól eldumáltunk, vidám volt végig, szemkontaktus megvolt, egy kis kino is, bár minimális. Sajnos van barátja már jó ideje szóval, nem sok esélyt látok, bár nevét elárulta és mondta hogy keressem meg iwiwen. Úgy is lesz :) Aztán sajnos utam végéhez ért és nekem le kellett szállnom, de puszival búcsúztunk. Nem tudom, hogy találkozóban mennyire lesz benne, jó lenne valamit összehozni vele.

 

A következő sztori már Siófokon játszódik a Coke Club-on. Haverommal táncoltunk és valahogy odakeveredtünk 2 csaj mellé. Az egyik egész jól nézett ki, a másik tök átlagosan. Mondtam havernak hogy csapjunk le, de ő nem akart. Vártam kicsit, hátha meggondolja magát, és eközben a jobban kinéző csajt betámadta egy idegen srác. Na mondom akkor én meg a barátnőjét és akkor mind2 le lesz kötve, ha már a haverom nem akarta lekötni a csajt :) Szóval odaléptem (az átlagoshoz) és elkezdtem kino-zni meg beszélgetni, már nem is tudom pontosan mit, nem voltam most túl józan. Aztán látom, hogy a barátnőjét kb 5 perc után már vinné ki a fickó. Erre mondom a csajnak:

- úgy nézem a barátnődet mindjárt elviszik
- áá, nem hiszem, már így is van 2 pasija p>- (magamban wtf és kis hatásszünet...) hű akkor jól nyomja, dejó valakinek..
- jaja

itt megint kis szünet volt, gondolkodtam mi a faszt reagáljak erre.. aztán jött a kérdésem:

- és mondd csak neked is van fickód?
- igen
- és neked mennyi?
- három

(itt OMG, WTF és LoL magamban :D , erre mit mondjak?? :D )

- akkor neked még jobb.. és mind a 3-al dugsz?
- ??? óóó ??? hűűű hát ez milyen indiszkrét kérdés?
- szerintem nem az, hát ha van 3 pasid, akkor mind a 3-al dugsz nem?
- hűűűűű hááá... (erre már nem tudott mit mondani, táncolt tovább és nézett nagy szemekkel)

Aztán 1-2 perc után mormogott valamit, de nem értettem, visszakérdeztem de azt sem nagyon értettem. Igazából már elegem is lett :) és leléptem onnan, megkeresni a haverom, aki közben már vagy 5 perce eltűnt a tömegben. Ennek a csajnak nem adok nevet, mert talán meg sem kérdeztem a nevét :) de nem vagyok benne biztos.

 

Végül Adelinda jön, akit egy BKV járaton ismertem meg. Már a megállóban észrevettem, de nem nagyon mertem odamenni, még így bkv-n csak egyszer támadtam be csajt, nincs nagy tapasztalatom, meg hát elég sok ember is volt a megállóban.

Aztán felszálltunk és indult a járgány, próbáltam közelébe helyezkedni, de sokan voltak szóval kicsit arrébb kellett mennem. De azért figyeltem néha. 2 vagy 3 megálló után pont leszálltak mellőlem és mellőle is, így volt hely. Erőt vettem magamon és odamentem, a Mex féle "Szia, ide kellett jönnöm mert aranyosnak tűntél" nyitással. Erre egy nagy mosoly, és kérdés: tényleg? Aztán elkezdtünk beszélgetni merre lakik én merre lakom, ki meddig megy stb.. Sajnos én is csak pár megállót mentem, így kb 5 percem volt össz-vissz. Kértem tőle elérhetőséget, de nem adott sajnos :( Azt mondta hogy majd ha legközelebb összefutunk akkor talán.. Nahát ennek jó kicsi a valószínűsége, szóval erről ennyit. Nevét megkérdeztem, de csak a keresztnevét árulta el, szóval még wiwen, fb-n sem fogom megtalálni.. Jól elbeszélgettünk pedig, sikerült nevettetni is, szemkontaktus meg volt, sőt mikor kértem az elérhetőséget és győzködtem, mert nem akarta megadni, akkor még kicsit zavarba is jött én pedig szemmel szugeráltam végig, szinte bámultam, ő pedig lesütötte szemeit és gondolkozott kicsit de a válasz ismét nem volt :(

Szóval ez történt velem mostanában, egyre több nőt ismerek, de egyiknél sem jutok túl messzire sajnos. Pedig már nagyon rám férne egy igazi nő és egy jó sex. Sokan azt mondják, hogy azért nem jön össze, mert nagyon erőlködöm, akarom.
Hát én máshogy gondolom! Miért szerintetek is talán ölbe tett kézzel kellene ülnöm, és várni hogy a sült galamb a számba repüljön?? Hogy majd a vonaton vagy a buliban odajöjjön hozzám egy nő és azt mondja: "tegyél magadévá te csődör" vagy hogy "hagy szopjalak le te macho" ?? Ja persze, biztos csak várni kell meg nézni flegmán a csajokra a tánctéren, és máris százával fognak heverni a lábaim előtt a nők. A nagy LÓFASZT!

 

Ami a pontozós dolgot illeti... annak egy részét meg abbahagyom, vagyis már abbahagytam előző posztoknál is. Nem sok értelme van, úgysem tudom pontosan és reálisan megítélni a dolgokat. Max annyit tudok ide írni pontozás gyanánt, hogy mennyire nézett ki jól. Azt hogy agyilag hogy volt eleresztve azt meg rájöttem, hogy egy nőnél még 1 év után is nehéz megállapítani, mert kiszámíthatatlanok, bekattannak és akkor oda a jófejség, vagy a kulturált stílus.

Adelina arc: 6/10, test: 7/10, elérhetőség: teljes név > fb
Adelinda arc 7/10, test 7/10, elérhetőség: keresztnév > nincs..

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr563171700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása