Igen eljött az a pont, amikor az ember töke tele van mindennel és értelmetlennek látja az egészet amit csinál, elmegy a kedve az egésztől, és amikor legszívesebben elküldtem volna (majdnem) az összes csajt a kurva anyjába. De én ugye nem vagyok ilyen, meg az nem is javít a helyzeten. Most nagyon elgondolkodtam hogy MI A FASZ VAN? Értelmetlenül állok az egész előtt.

Történt ugyanis hogy haverokkal elmentünk bulizni péntek este is és szombat este is. Ők megint nem nagyon ismerkedtek, én "támadtam" be - haverjaim így hívják - a csajokat egyedül. A 2 nap alatt kb 3 vagy 4 nő volt akikkel tudtam beszélgetni, de azokkal sem jutottam többre. Az összes többi az már a nyitás után full paraszt módjára viselkedett. Nem azért mondom, mert keserű a szám, hogy elküldtek és ezt kudarcként élném meg. Sőt, tanultam a dologból, hogy mennyi sok paraszt picsa rohangál a világban. Szóval ezek a csajok/nők akikről beszélek, még arra sem voltak képesek, hogy egy szia-t mondjanak. Én odamentem tök normálisan, köszöntem, vagy kérdeztem valamit pl. milyen a buli, de ők meg sem szólaltak, csak így flegma, paraszt módon legyintettek a kezükkel, hogy húzz innen. Én persze nem mentem, mert mi a faszt képzelnek magukról? Mi vagyok én kutya?

A másik típus akivel összefutottam az szintén nem szólt egy szót sem, csak pofát vágott és arrébb ment. Nem tudom, de ha már köszönnek nekem, akkor az a minimum, hogy visszaköszönök, még ha nem is jön be az illető. De nem, ezek a csajok annyira el voltak szállva maguktól.. Nem tudom miért, mitől, mert nem is bomba nőkhöz mentem oda.

Egy konkrét eset még péntek este: Táncolok a haverokkal, közelünkbe odajön egy négy fős csoport, csak csajok. Az egyik csaj megtetszett így első látásra legalábbis, gondoltam dumálok vele kicsit. Odamentem, megszólítom, erre fejet vág és arrébb megy kicsit. Erre elkezdi a barátnője, hogy menj innen. Mondom nem megyek, van itt elég hely. Meg különben is mi baja a barátnődnek? Erre mondja a csaj, hogy semmi csak nem akar velem táncolni. Hát mondom én sem táncolni akartam vele, azért jöttem ide, hogy beszélgessek kicsit. De kapom is a választ, hogy beszélgetni sem akar. Mondom ok, de attól még visszaköszönhetne. Erre nem mondott semmit a csaj, csak megint mondta, hogy húzz innen. Én pedig nemmel válaszoltam, mit parancsolgat? Ha normálisan kérne rendben lenne, de az ilyen bunkó stílust utálom.  Erre elkezdi a csaj, hogy jó akkor mi megyünk innen, mert mi intelligensebbek vagyunk. Na ezen majdnem besírtam.. Hát tényleg azok vagytok bazdmeg! Még hangosan odaszóltam a haveromnak, hogy hallják a csajok is: Ezek a nők eléggé bunkók, még visszaköszönni sem voltak hajlandóak. Meg is hallották a csajok, mert az egyik egyből mondta a másiknak, hogy hallotta a bunkózást. Én is tudok az lenni...

A másik sztori, ami tanulságos, az az amikor odajött 2 másik srác és elkezdtek oltani a csajok előtt. Történt ugyanis, hogy 2 csajt láttam pihenni, beszélgetni egy fa alatt. Odamentem hozzájuk és elkezdtem velük beszélgetni, bár az elején eléggé lerázóak voltak ők is, de végül sikerült kicsit átalakítani a hozzáállásukat és nyitottabbak lettek. Szóval még épp hogy csak normalizálódott a helyzet közöttünk, és épp belelendültünk a beszélgetésbe, erre odajött 2 srác és úgy csináltak, mintha a csajokkal lennének. Elkezdtek beszélni össze vissza meg engem oltani, de nagyon nem vettem magamra. Aztán kérdeztem a csajokat, hogy velük van-e a 2 srác, de nem velük voltak. A srácok csak nyomták tovább a hülyeséget, oltást és mivel a csajok már wc-re készültek amúgy is, így inkább otthagytak minket (engem) azzal a 2 pöcsfejjel. Aztán miután leléptek a csajok, mondták a srácok, hogy csak szórakoztak, mert őket már lekoptatta ez a 2 csaj (vagy másik csajok, ezt nem értettem rendesen, már eléggé zavart volt a beszédjük). Azt hiszem amit ők csináltak azt hívják AMOGOLÁS-NAK.

AMOG: Alpha Male Other Guy
Az a srác, aki elnyeri/el akarja nyerni azoknak a lányoknak/lánynak a figyelmét, akivel éppen beszélsz egy bizonyos helyen, partyn, bárban, klubban... stb.

 Igazából jól csináltam, mert nem kezdtem el szájkaratézni velük, tök higgadtan rájuk hagytam a dolgokat, csak a 2 csajnak sok volt ez a sok hülyeség ami a srácokból ömlött és ezért leléptek hamar. Végül is mehettem volna utánuk és mikor végeznek a klotyón ismét beszélgetni velük, de eléggé fáradt voltam és már ezek után hangulatom sem volt. Fura hogy így utólag mennyire másképp csinálnám a dolgokat.

Volt még egy csaj páros akik padon ültek, hozzájuk is odamentem, megálltam előttük és néztem őket, szugeráltam. Nem néztek fel direkt a szemebe. Azért egy hello-t köszöntem nekik, de arra se nagyon akartak reagálni, annyit mondott egyszer csak az egyik, hogy bocs de most nem alkalmas. Eléggé be voltak rúgva a csajok és az egyik az már olyan fáradt is volt és még részegebb mint a barátnője, hogy alig tudta tartani a fejét :) Fogtam magam leültem melléjük és az egyikkel elkezdtem beszélgetni, nehezen indult ugyan de végül egész tűrhetően viszonyult a csaj a dolgokhoz, azaz tök természetesen beszélgetett, viselkedett, nem úgy mint az elején. Mivel elég ko-k voltak, ezért elindultak haza. Ennyi volt a beszélgetés, követni vagy kísérni nem akartam őket, mert azt hitték volna hogy rájuk akarok akaszkodni. (Needy)

Ennyit tudok mondani, semmi extra dolog nem történt, elég sikertelennek mondható a hétvége. A héten lehet hogy megyünk valamerre bulizni, majd meglátjuk hogy alakulnak a dolgok. Jó lenne magasabb fokozatba kapcsolni. Nem adom fel az biztos! Sőt megpróbálom egy tapasztalt csajozós kolléga (PUA) segítségével kielemezni a helyzetet.

Mára ennyi..

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr343155140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása