Helyzetjelentés

2012.07.28. 19:14

Sziasztok!

Na itt vagyok mert már több mint egy hete nem jelentkeztem. Semmi újdonság nincsen igazából, most elvagyunk Áldáskával, rendszeresen találkozunk és kefélünk :) Jó vele, szereti ő is, és nem kényeskedik legyen szó akármiről is. Lehet dugni mindenféle képpen, jó sokáig, nem mondja azt egy óra után hogy már nincs kedvem vagy ilyesmi. Szóval végre találtam egy olyan nőt, akivel kiélhetem magam :D Ennek ellenére nemgondolom, hogy ebből szerelem lesz vagy ilyesmi. Bár most punnyadok csajozás terén, ami az ismerkedést illeti, de nem sokáig lesz így, mert még sok ilyen kis dugnivaló csajba akarom beletömködni a farkam, ezt élvezik ők is, ez kell nekik :)

Most ennyi, a jövő hét eléggé sűrű lesz, nem biztos hogy tudok írni majd, meg az sem biztos még hogy lesz miről. Habár részletesen beszámolhatnék végülis, hogy hogyan nyaltam ki és mekkorát élvezett, vagy hogy milyet lovagolt miközben a hátát karmoltam és húztam erősen a farkamra. Na jooo elég mára tényleg :D   byby

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr794683901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása