Jó hétvégének ígérkezik

2012.06.29. 22:25

Sziasztok,


úgy néz ki hogy megyünk bulizni a hétvégén, jó régen voltam már night game-en. Mostanában úgy érzem lazább vagyok mint régebben, kíváncs vagyok, hogy buliban mit érek majd el így. Hazavinni nem tervezek senkit (amúgy sem szabad előre tervezni csak lazulni és jól érezni magam a bulin, a többi jön magától). Azért örülnék ha valami csajjal csókzárás is lenne.. :)

Más.. Megint találkoztam Alda-val, megint volt egy kis petting meg ilyesmik, de a dugás még várat magára búvóhely híjján. Talán hétvégén egyik nap nem lesznek otthon a szülei és akkor végre megdugom minden féle pózban, elölröl hátulról, alulról, szájba, punciba...
Úgy vettem észre, már ő is nagyon akarja a farkamat magában érezni... a kis ribi :)

Mára ennyit, késő van, irány pihenni

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alda

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr94620021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása