Sziasztok, igen igen eljött az amire már oly régóta vártam..Beérett munkám gyümölcse! Azt nem mondhatom, hogy máris megtérült a sok befektetett munka, tanulás, energia, de elkezdtek jönni az első sikerek.

Ugyebár meséltem erről az Alda nevű csajról aki alaphangon eléggé tud irritálni a viselkedésével és "okosságával". Nos vele találkoztam tegnap 3. alkalommal. Igen a 2. alkalomról nem írtam semmit, csak az elsőről volt beszámolóm. Nos röviden annyi, hogy a 2. találkozáson már megcsókoltam. Kicsit izgultam hogy mit fog reagálni de szerencsére tudtam laza maradni és így tök jól alakultak a dolgok. Első néhány csók próbálkozásomat hárította, de leszartam, csak játszottam és nem vettem komolyan sem őt sem a helyzetet. Csak próbálkoztam különböző sziutációkban és egyszer csak már nem akart/tudott ellenállni és akkor egymásnak estünk. Csók tapi miegymás volt tehát 2. randin. Aztán beszéltünk 2. tali után és mondta hogy jól érezte magát és tetszett neki hogy ilyen határozott vagyok. Ekkor már tudtam, hogy még 1-2 tali és meg is dugom :D Csak le kell szarnom az egész mindenséget és nyomulnom kell, próbálkozni pofátlanul. És lám bejött a dolog :)
 3. találkozáson már csók alap volt, egyből csókkal indítottunk mikor találkoztunk aztán tapi mindent hagyott. Sikerült nyugis helyre vonulni azaz szakszóval "izolálni" ahol senki sem zavart minket. Itt smároltunk vadul, simogattam és elkezdtem nadrágon kívülről masszírozni a pináját majd nadrágon belül is. Mit ne mondjak, eléggé tocsogós a kicsike :) Aztán fogtam a kezét a farkamra tettem hogy ő is csináljon valamit. Határozott voltam, látta hogy nincs más választás:) Erre beindult és rábukott a cerkámra :) Mivel már eléggé régen nem szoptak le hamar eldurrantam de kár hogy nem a szájában.. Sajna komolyabb dugásra nem volt lehetőség mert nem olyan helyen voltunk, így hát egyelőre ennyi. De megy a témázgatás azóta is, ha újra talizunk olyan helyre viszem, hogy 1-2 órát simán el tudjunk kefélni és ráadásul kényelmesen (ágy, fürdési lehetőség stb..)

Szóval beindult a dolog végre és úgy néz ki, hogy több punci is össze fog jönni. Írtam Albertináról nemrég, nos hétvégén vagy köv. hétvégén összefutunk. Eredetileg Balcsi volt a terv de ha csak dugunk (mert csak arról levelezünk :) ) akkor azt bárhol megtehejük. Ha bulizni vagy strandolni, csajozni akarok akkor balcsi, de ha dugni és már van is kivel, akkor felesleges ennyit utazni :D

És még a héten 1-2 csaj a netről befigyelt akikkel nagy valószínűséggel (90%) lesz tali, már igent is mondtak, remélem el is jönnek. Normálisnak tűnnek, nem hiszem h átvernének, legalábbis nem az első talin :D Velük is határozott és nyomulós leszek aztán meglájuk mi sül ki vagy el :)
Ígérem ezekről a történésekről is is beszámolok majd.

Mára ennyit, álmodjatok nedves forró puncikkal ;)  (ahogyan én is tenni fogom :D )

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alda

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr234615775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása