Nos hello megint.

Kicsit sűrűre sikerült a hétvége, de jó értelemben :)

Gondolkodtam, hogy majd hogyan is hivatkozzak a sztorikra, illetve a lányokra akikről majd írok. Van ez a másik blog ugyanebben a témában, s hogy lássátok nem vagyok irigy, még be is linkelem: csajoznivoltam.blog.hu

Szóval ott a csajokat egyeske, ketteske, stb.. néven tartja számon az illető, amit én nem szeretnék lemásolni, illetve nekem kicsit furcsán hangzik hogy "tizenegyeske" :)

Viszont a hölgyek valódi neveit sem akarom leírni, mert ugye jófej vagyok.

Erre kitaláltam hogy mégiscsak egyedien különböztetem meg őket, ill. a történeteket mégpedig úgy, hogy végigmegyek a női neveken abc sorrendben. Van egy pár darab, szóval egyhamar nem fogy ki, hacsaknem megyek oda naponta 10 csajhoz :)

De erre sem időm, sem energiám mivelhogy már dolgozó ember vagyok.

Tehát a posztokat, írásaimat - amennyiben nőcsábászatról lesz szó - ez alapján fogom elnevezni, ill. ezen belül az illető csajszit is így hívom majd természetesen. Az első név, ha minden igaz Abélia lesz. Fura talán még nem is hallottam róla :D

Na mára ennyit, későre jár, holnap talán leírom az első sztorit ha lesz rá időm.

Hajrá Abélia :D

jo8

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr123098913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása