Csajok csajok és csajok

2013.04.26. 22:25

Sziasztok,

jó ideje nem írtam ami megint a sűrű és elfoglalt életvitelemnek köszönhető..
Most persze nem sajnáltatni szeretném magam, bár igaz, hogy szívesen kigyomlálnék pár dolgot az életemből, hogy legyen időm azokra amiket szeretek, szeretnék csinálni.

Szóval most leírok pár dolgot, ami az elmúlt hetekben történt velem. Nagyon nem eresztem bő lére az írást, mert nincs most hangulatom regényt írni :)

Szóval kezdjük Alexiával, nos vele már jó ideje nem találkoztam, utolsó találkozásunkkor is már nagyon távolságtartó volt. Hiába érzem úgy, hogy tetszem neki, ő hűséges típus nagyon úgy néz ki. Szóval hagyom, hagy éljenek boldogan :) keresek egy másik csajt, vagyis már folyamatban a keresés nagy erőkkel és félsikerrel.

Ugyanis az elmúlt 1 héten 2 randim is volt és mindkettő jól sikerült az én szempontonból nézve. Ez mit jelent?
Nos ez azt jelenti, hogy egész jól bevágódtam a csajoknál, jól elvoltunk, és szeretnének újra találkozni. Az egyetlen bibi, hogy nekem különösképpen nem tetszenek annyira :D Nem azt modnom hogy csúnyák, de számomra átlagosak. Szóval nagy valószínűséggel kufirc lesz a dologból, max néhányszor, de semmi több.

Igazából tali előtt kicsit izgulok még mindig, de amúgy közben már nem, jól oda tudok figyelni a csajra és el tudok hülyéskedni vele, azaz FUN-olni. Elvileg jövő héten még 1 csajjal találkozom, de az még nem biztos mert elég fura a csaj, az elején írkált mint az őrült, folyton keresett engem mindenhol ahol el tud érni :) de most meg kb. én írok néha és ő meg válaszol. Nem tudom mi lett vele, lehet közben megismert már mást, bár akkor mondhatná. Na mindegy vagy lesz randi vele vagy nem, én ezen nem idegesítem magam :D csak lazán!

Mára ennyi, le is fáradtam közben szóval megyek pihenni. Ha lesz bármi konkrét, pl. valamelyik punettát megfarkalom, akkor feltétlenül beszámolok a részletekről ;)

Csumiiii

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alexia

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr335248642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása