Sziasztok,

remélem már nagyon vártátok, hogy írjak valamit :D Nem? Na mindegy.. azért írok. :)

Hát van pár fejlemény, amit ha leírnék akkor sok sok oldalt kitenne, ezért nem írom le őket. Csak röviden összefoglalom inkább, hogy mi az ábra. Idő hiányában.. mert sok a dolgom.

Szóval van Ágota, akiről már írtam egyszer, és akinek van barátja. Nos vele találkozgatok :) Eléggé nyomulósra vettem a figurát, első randis almalommal már volt csók, tapi, meg ami kell. Állt a farkam rendesen, ő meg is megkért, hogy ne nagyon vigyük túlzásba ne simogassam, mert ő is felizgult. Ja természetesen nem lakáson voltunk hanem sétáltunk pesten, padra is leültünk, szóval ezért nem estünk egymásnak fizikálisan, de szóban... ejjj. Hozzá nem mehetünk mert a barátjával él együtt :D én meg költözőfélben vagyok, mint említettem, így hát egyelőre nincs hol dugni. Ha valakinek van jó ötlete, akkor írja meg legyen szíves. Persze azért nem ilyen mozi vagy mcdonnalds wc szintű ötleteket kérek :) Várom nagyon, hogy az új helyen lakjak végre és felvihessem.. aztán a kis nimfomán punciját széthegesszem, befugázzam... Bár múltkor azt mondtam, hogy mivel van valakije így nem érdekel ez a csaj, de mivel az egyedülálló csajok egyelőre nem jönnek össze, ezért bolond lennék elszalasztani ezt az alkalmat.

Van egy másik csaj róla is írtam már röviden, ő Ajándék, neki is van párja, vele most fogok másodszorra találkozni. Nála is nyomulósra veszem a figurát, hátha őt is gerincre tudom vágni. Jó sokat beszélgettünk már az elmúlt hetekben, szóval talán a komfort már meg is van. Remélem még nem vagyok benne a barát kategóriába :) A múltkor írtam, hogy milyen ideges voltam mikor először megszólítottam. Nos szerencsére mostmár sokkal lazábban megy a dolog, nyugodt szoktam lenni ha beszélgetünk. Már várom hogy végre kettesben lehessünk és ... hozzáérhessek máshogy is. Ágota sem rossz csaj, de őt inkább csak dugnám, viszont Ajándéknak a feneke valami csoda, az a formás gömbölyűség.. és persze vele emberileg is jobban kijövök szerintem, sok mindenről el tudunk beszélgetni. Míg Ágotánál csak azt érzem, hogy ne beszéljünk, dugjunk.

Alberta.. Róla is szólt az ez előtti bejegyzésem. Nos azóta sem válaszolt face-n, szóval leszarom :D Slut! Dugok másik kettőt helyette :D Annyi nő mászkál a világban, akik csak arra várnak, hogy valaki jól megkúrja őket és a szájukba tegye a farkát... csak meg kell találni ezeket a nőket és "beszélni a nyelvüket". Az elején nehéz és lassú folyamat ilyen nőre akadni, de ha már ismeri az ember a jeleket és a női viselkedést, akkor könnyű szerrel kiszúrja, hogy melyik nő az amelyik 5 perc múlva térdelni fog és szeret ;)

Voltam bulizni is, egész jól sikerült, bár sem sex, sem csók nem volt, de sok csajt megszólítottam páran le is koptattak de párral táncoltunk is :) Sűrű este volt, nem írom le részletesen. Lényeg hogy jó volt és ha így folytatom hamarosan be is tudok majd fűzni egy 1éjszakás puncit. Fejlődök úgy érzem :)

Nos itt a vége mára, hamarosan jelentkezem ismét, de addig is sok sikert mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr354369765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása