Kész vagyok teljesen..

2012.02.14. 23:01

Ígértem, hogy írok és be is tartom. Bár már rohadt késő van és fáradt vagyok, azért vetek pár sort a képernyőre. Nem tudom mi van a böngészőmmel, mert minden szót alá húz, mintha nem magyra helyesírás ellenőrzés nem magyarra lenne bekapcsolva a helyesírás ellenőrzés, pedig az van.. Idegesít, hogy minden piros alulról.

Na lényegre térve: voltam bulizni. Igaz nem sokat voltam a helyen, mert egy házibuliból mentünk át, de azért így sem volt rossz. Megérkezés után 20-30 perccel már be is vetettem magam, volt 2 csaj magukban táncikáltak és jól voltak öltözve, azzaz eléggé kihívóan. Épp gondolkodtam, hogy melyikhez menjek oda, mikor odakeveredett mellém egy részeg gyerek, akit egyből hadba fogtam, és mondtam neki, hogy akkor párban támadjunk. Benne volt, mondtam hogy akkor a szőkére menjen én meg a barátnőjére. Így is lett, és máris táncoltam a csajjal. A srácot utána nem is figyeltem, hogy mit csinál, lehet ő is denszelt vagy lehet, hogy elzavarta a csaj. Én táncoltam a csajjal és a derekáról szépen lementem a kezemmel a fenekére óvatosan. Nem zavarta a dolog, így hát elkezdtem simogatni szolídan a seggét, amit szintúgy jól tűrt. Vérszemet kaptam és egyre jobban simogattam a derekát, fenekét és elkezdtem markolászni is, erre sem szólt semmit, közben beszéltünk 1-2 szót. Mindez kb. 10 perc leforgása alatt történt. Aztán gondoltam akkor lépjünk szintet és megérintettem a nyakát és óvatosan felém fordítottam a száját, és támadtam. Már majdnem megcsókoltam, mikor megszólalt hogy van barátja. Pff kit érdekel gondoltam magamban.. Táncoltunk tovább és 1-2 percre rá kérdeztem, hogy itt van-e a barátja, erre az volt a válasz, hogy otthon van. Zsír! Tánc tovább, már ismét próbálkoztam volna, erre odajött 2 barátnője és elhívták valamerre.. Na erről ennyit. Nekem mér félig állt a farkam, ahogy a formás seggét markolásztam. Fú de útálom ezt.. mindig ez van, elérek félútig és vagy magától, vagy a barátnői unszolására lelép a csaj. Hát a tököm kivan! Valamit rohadtul szarul csinálok, hónapok óta egy csajt sem sikerült megdugnom. Most lehet azt gondolod így olvasás közben, hogy ilyen alpári beszédmóddal nem is fogok. De az az igazság, hogy élőben sokkal szebben beszélek, csak ilyenkor mérgemben írok ilyeneket. De lehet hogy pont az a baj, hogy élőben meg próbálok normálisan beszélni és nem nevezem nevén a dologkat? Pl.: sosem mondtam még egy nőnek szemtől szembe, hogy de megdugnálak. Jó neten már írtam ilyet chat közben és sms-ben is, meg élőben szoktam célozni rá finomabb beszédstílusban, de így nyersen a szemébe vágva még sosem mondtam: hú de megdugnám a nedves kis puncidat. Szerintetek lenne csaj aki erre vevő lenne? Vagy legalábbis nem vágna pofán? :) hmm nem tudom, lehet hogy ki kellene próbálni egyszer, csak kísérlet képpen :)

Mára ennyi, mi a tanulság? Az hogy megint beszívtam! Ja és semmilyen PUA dolgot nem használtam.. mert egyből a pina járt az eszemben. wáááááá na ideje lesz tényleg a leírtak szerint eljárni, nem pedig randomra tolni. Csuhéjj

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr354106926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása