Adrienn, Agáta

2011.09.15. 21:10

Nos jó régen írtam már bejegyzést női névvel, igazából szerintem az az oka, hogy egy bizonyos ismeretségi szint alatt nem érdemes a csajokat nevükön nevezni. Viszont akivel többet beszélgetek (mondjuk legalább fél órát :) ) arról már tudok kicsit értelmesebb posztot írni és akkor már nevén is nevezhetem a csajt. Mármint álnevén :)

Szóval megint utaztam messzebbre és szokás szerint tömegközlekedéssel. Majdnem 2 órás volt az út és pont odaült egy csaj mellém. Igazából még mikor egyedül ültem, kinéztem egy csajt, ő is egyedül ült és eléggé tetszett, de mire elhatároztam magam, hogy odaülök, már pont leültek hozzá. Hiába nem sok hely volt már, és egyfolytában jöttek az utasok, gyarapodtunk.. Szóval erről a csinos csajról lekéstem, de aztán jött Adrienn és leült hozzám. Testre igen jól nézett ki, arcra simán átlagos. Elkezdtem vele elég hamar beszélgetni, vidám csajnak tűnt és nem volt félén vagy zárkózott, nagyon jó csevegőpartner volt :) Jól elbeszélgettünk, de semmi több nem volt, még számát sem kértem el, mert hülye voltam.. Most mondhatnám - és majdnem le is írtam már ide, de meggondoltam magam - hogy arcra nem tetszett annyira és azért, de ez elég rossz kifogás lenne, figyelembe véve, hogy hónapok óta nem dugtam és olyan teste volt, hű.. Na mindegy a lényeg, hogy elbasztam. Ezek után mindig elkérem majd a számot, mert egyik könyvben írták, hogy ezzel lehet lemérni a csaj vonzalmát irántad. Magyarul ha sosem kérsz számot akkor nem fogod tudni mennyire jöttél be neki. De ha elkéred akkor tudni fogod, mert vagy megadja vagy nem, vagy inkább Facebook elérhetőséget ad.. Szóval a számzárás egy alapvető dolog kell hogy legyen mindig minden körülmények között :) Tehát semmi extra nem volt, csupán egy kis kino, kezét néztem meg és megdicsértem, meg beszélgettünk. Végül is a csajokkal való kommunikálás és szociális szabadság gyakorlására jó volt.

A másik csajt a hétvégén egy buliban ismertem meg. Álltunk a bárpultnál és odajött Agáta kérni valami italt, de már kicsit be volt rúgva és nekem dőlt, vagy meglökött egy kicsit már nem is tudom pontosan. Erre mondtam neki, hogy ez 500 Ft. lesz, minden lökés, érintés 500 Ft. ezen jót nevetett és beszéltünk pár szót, aztán én mentem haverjaimhoz vissza mivel megkaptam a piámat. Kb 5 perc múlva megint a bárpult felé jártam és a csaj még mindig ott állt. Odamentem és kérdeztem tőle, hogy azóta itt állsz? Persze hogy igen :) Aztán valami vicceset odaszóltam és mentem is tovább, nem akartam leragadni nála. Haverommal később átmentünk egy másik szórakozóhelyre ahol jobb volt a buli. Nem telt el fél óra kb. és látom hogy a csaj jön a barátnőivel, oh micsoda véletlen gondoltam magamban :) Pont előttünk mentek el, mi a tánctér szélén álltunk haverommal. Megböktem a vállát és köszöntem neki egy hello-t. Rám nézett de ment tovább és vissza sem köszönt. Na fasza mondom.. Azután megálltak tőlünk kb 3-4 méterre ők is a tánctér szélén. Pár perc múlva odamentem hozzá, szóvá tettem viccesen, hogy milyen dolog ez hogy már meg sem ismer. Mást nem is mondtam, mentem vissza haveromhoz. Nem tellt el 1 perc, már jön is a csaj, hogy honnan ismerjük mi egymást, stb.. Mondom egy órával ezelőtt még az xy szórakozóhelyen lökdöstél engem a bárpultnál és ott dumáltunk. Bocsánatot kért hogy nem ismert meg, meg beszélt erről, arról, de inkább megfogtam a kezét és behúztam táncolni :) Bent a tánctéren is beszélgettünk kicsit, de szinte csak hülyeségekről, azaz vicces dolgokról. Aztán nyomtam vele egy hüvelykujj szkandert is, de a végén mondtam neki, hogy ezt nagyon rosszul csinálja :) Ő meg erősködött, hogy nem, nem ő igenis jól csinálja. Igazából életemben először csináltam ilyen ujj szkandert szóval nem is tudom hogy kell csinálni, vagy mi a cél, stb.. :) Aztán táncoltunk is, pörgettem, stb.. és láttam hogy nagyon tetszem neki. Folyton szemezett velem, mosolygott, minden beszólásomon nevetett még azon is amit nem poénnak szántam és a haját is igazgatta folyton. Ezek elég nagy IOI-k szerintem! És mégis mikor megfogtam derekát és magamhoz akartam húzni, hogy szorosan táncoljunk, akkor ellenkezett és nem hagyta magát. Vagy 3x próbáltam de mindannyiszor ellenkezett :( Azt mondta hogy gyors, még nem ismerjük egymást és hogy 1 éve nem volt buliban. Szóval ebből sem lett semmi, láttam hogy hiába jövök be neki, akkor sem lesz dugás sem és csók sem mert nagyon konzervatív. Szóval fogtam magam és ott hagytam :) PErsze számot nem kértem tőle megint... áá hogy én mekkora idióta vagyok. Mondjuk nevét mondta, de csak a felére emlékszem és így nem is találtam meg iwiw-en, fb-n...

Mára ennyi, későre jár, megyek alszom mert sokat edzettem :) De legalább lesz eredménye azért már kicsit kezdek alakulni.. Rohadtul kiv. lennék egy vadidegen csaj véleményére, de őszinte véleményére hogy mennyire tartja jónak a testem :D ... Nem tudom, vannak itt a blogon női olvasók? Ha van is akkor sem sok mert napi 5-10 látogató van összesen :D Szóval ha vannak itt csajok, jelezzetek, írjatok kommentet vagy eregessetek füstjeleket, vagy levelet a cím: shakeitthatass kukác totalcar pötty hu , hogy szavazásra bocsájtsak-e egy képet a testemről? Persze nem full meztelent és arc nélkülit :D

Na pááá

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr963230428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása