Újabb hétvégi akció

2011.08.20. 17:12

Itt vagyok ismét, ez a hét eléggé sűrű volt, esténként mikor hazaértem melóból, stb... már nem volt energiám írni. Az előző posztban írtaknak sem volt még időm utána járni, azaz tapasztalt csajozós srácoktól (PUA) még nem kérdeztem meg, hogy szerintük mit csináltam rosszul. Mindenféle képen ki akarom elemezni a dolgokat, illetve megtudni hogy hogyan is kellett volna cselekednem.. Bár a legtöbb helyen azt olvastam, hogy az ilyen idióta picsákat ott kell hagyni. Ezzel egyet is értek, csak jó lenne ha nem úgy hagynám ott őket, hogy én jövök ki szarul a dolgokból. Egy sima "Akkor baszd meg magad te ribanc" beszólást meg nem akarok elereszteni, mert akkor én lennék a bunkó. Én ennél sokkal intelligensebb vagyok :) (és szerény! :D )

Ha minden igaz ma este is megyünk valamerre, újabb akció a terepen. Majd erről is beszámolok! Üdv. néktek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr263167142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása