Partytime ismét

2013.04.11. 11:16

Szép napot neked!

Ugye hogy jobb kedved van, most hogy napsütéses reggelre ébredtünk végre!

Egy gyors beszámoló egy buliról, amin nemrég voltam.

Egy budapesti szórakozóhelyen történt, volt 2 csaj akik eléggé ribancosan táncoltak, egyfolytában 3-4 srác táncolta őket körül és próbáltak rájuk nyomulni de csak néhány mert bepróbálkozni, aki meg mert is, azt elhajtották. Látszott rajtuk hogy semmit nem akarnak csak hülyíteni a férfiakat. Ez sikerült is nekik, mert kb mindenki rájuk csorgatta a nyálát, meg még ki tudja milyét... :)
Volt olyan pasi akit ők böktek meg, és rámosolyogtak, ezután azt hitte a csóka, hogy akarnak valamit a csajok és egyből letámadta őket. Persze a csajok meg hirtelen elfordultak és poofolták a csávót, rá sem néztek. Szóval vicces volt ezt nézni, hogy oltanak le a csajok mindenkit.

Nekem is tettszett a 2 csaj, nem csak a kinézetük, hanem a játékosságuk is.
Tudtam, hogy nem sok esélyem van nagymenőset játszva (mondjuk sosem szoktam olyan lenni), hiszen a bárpultnál is álltak sorban a helyi vagány csávól izompólóban.. és őket is koptatták le.
Úgyhogy odamentem hozzájuk, és inkább egy vicces és abszurd dumával nyitottam (nem mondom el mert ez jó lesz még párszor nyitásra, saját találmány és igen büszke vagyok magamra emiatt :D )
Tök természetesen mondtam nekik, nem pedig a macsót játszva. Erre mosolyogtak egyet, és válaszoltak röviden. Ennyi nekem elég is volt így elsőre, nem akartam rajtuk lógni, azaz needy-t játszani. Még megdícsértem a mozgáskultúrájukat :D és mondtam hogy később még találkozunk. Ott is hagytam őket. Aztán később tánc közben odakeveredtünk egymás mellé és ugye megismertek, megint váltottunk pár szót, de táncoltam tovább ők is. Aztán jött egy srác aki eléggé részeg volt már és rányomult a csajokra, erre a csajok odamenekültek hozzám :) Innentől már elég sokat beszélgettünk, táncoltunk, de szexuálisan nem eszkaláltam, vagyis csak 1-2x és azt is óvatosan. Bár ezt jól fogadták, de mivel mindenkit oltottak ezerrel, így nem is vízionáltam magamnak nagy esélyeket én is csak elhülyéskedtem velük. Az egyik fickót úgy rázták le, hogy velem kezdtek el táncolni, azaz közrefogtak :D 2 csaj között, hát fenomenális érzés volt, azt sem tudtam melyik csajt fogjam és hol tapizzam tánc közben :D
Hát ha még ágyban kötöttünk volna ki, uhhh reggelig nyaltam, ujjaztam, keféltem volna őket...
De úgy néz ki, ez a 2 csaj meg én felállás egy darabig még álom marad.

Szóval ennyi nagy vonalakban, jó volt az este, jól elszórakoztam, igaz nem maradtam sokáig, meg is lepődtek a csajok hogy lépek. Ki tudja, még 1-2 óra tánc és dumcsizás, aztán lehet valamelyiknél jó lettem volna, sőt elég pozitívan álltak hozzám, lehet sima liba lett volna. Na mindegy, legközelebb ha ilyen van maradok addig, amíg értelmét látom, nem megyek haza korábban azért mert úgy terveztem még este eljén. Majd dinamikusan alakítom a dolgokat.

Hirtelen ennyi. Ne féljetek lesz olvasni való bőven :)

Itt a jóidő, jön a tavasz dagad a fasz avagy itt a tavasz itt a nyár, az én farkam folyton áll :D

Na jó nem komolytalankodok, mint írtam már pár poszttal ezelőtt, most nagyon ráfekszem a csajozós témára, gyakorlati szinten is. Egyre több buliba megyek, egyre több csajt ismerek meg és a nyár.. a strand, a bikinis csajok, balcsi, coke club.. Min mind aranybánya, csajok ezrei, és lehet portyázni bőven. Ha elérek egy közepes szintet, akkor heti 1 csajt simán össze tudok szedni, még ha 20 nem is jön össze, 1 akkor is bejön és gerincre vágom, hiszen a csajok száma végtelen :)

Vadászatra fel!

by

http://youtu.be/FUxd4SFZYqU

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr375216542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása