Áldáska

2012.07.20. 19:59

Na szóval mint az előző posztban ígértem, most jöjjön egy beszámoló egy friss szerzeményről, azaz egy új csajról aki csak úgy bepottyant az életembe szinte a semmiből és elég hamar össze is gabalyodtunk az ágyban.

Az ő neve az elnevezési szabályom szerint legyen (nem legyen hanem kell hogy legyen..) Áldáska. Ha valaki nem ismeri a névelnevezési szabályomat, akkor elolvashatja a második bejegyzésemet :D (2011. július 25.)

Faszom.. most kimegyek a teraszra és iszom egy sört, meg punnyadok kicsit meg elmélkedek. Asszem hugyoznom is kellene.. A sört is már tegnap betettem hűtőbe csak elfeledkeztem róla. Na majd jövök..

Ittvagyok, hát ez a sör igen jól esett. Innék még egyet szívesen és elmélkednék a csillagokat nézve, de sajnos még fürdenem is kell, meg ezt befejezni, aztán aludni mert holnap megint munka...

Hogy akkor a csajról is beszéljek már végre, ne csak a szavakat fossam, bele is kezdek.


Mint mondtam ez a csaj váratlanul jött, nem ismertem eddig, nem is munkálkodtam a megszerzésén. Igazából kb 3 hete ismertem meg a haveri körömből valaki által. Eleinte nem is nagyon foglalkoztam vele csak 1-2 mondtatokat beszéltünk, el voltam foglalva a többi projektemmel. Aztán 2 hete kicsit többet kezdtünk beszélgetni, végül majdnem minden nap, vagy minden másnap már chateltünk 1-2 órákat. Élőben nem sűrűn találkoztunk az első megismerkedés óta. LÉnyeg az hogy jól FUN-oltunk egymással és oltogattam meg ő is engem. Egyszer csak beugrott hogy mostmár ez több mint hülyéskedés és ez a csaj meglehet simán. Vettem a jeleit és jól is értelmeztem. Megbeszéltük hogy átjön filmezni egyik nap majd, benne is volt simán. Én nem terveztem hogy megfektetem elsőre, lesz ami lesz alapon gondokkodtam. Az is jó, és már azt is értékelem és élvezem ha csak együtt filmezek egy jó csajjal és eldumálgatunk kettesben. Egyszerűen jó az is ha csak élvezi az ember egy nő társaságát. Szóval semmi extra tervem nem volt. Átjött, el is kezdtünk filmezni de folyton hülyéskedtünk meg oltottuk egymást. Egyértelmű volt hogy bejövök neki, így hát tudtam mit kell tennem. Hamar el is csattant az első csók, és onnantól ment minden simán. Igaz nem 5 perc alatt került le minden ruha rólunk és nem 5 percbe tellt hogy benne legyek :) de nem kell sietni. Szép lassan került le minden ruhadarab, persze először semmit nem akart hagyni, kérette magát mint minden nő :) Tudják hogy mi lesz, sőt akarják, igazából ők "erőszakolják ki" a kis aljas módszereikkel, hogy az ember beinduljon, letámadja őket és vetkőztesse, de azért kéretik magukat, hogy ne látszódjon hogy milyen könnyen adják az élvezeteket :D Szóval lekerült a ruha és csodás mellekkel találtam szemben magam, a legszebbek amiket valaha fogtam/harapdáltam! A többi testrésze is helyes volt.. dugtunk egy jót, bár a dugás talán durva szó. Valahol a dugás és szeretkezés között volt a dolog. Szóval jól éreztem magam :) Jobban sikerült az este mint ahogyan gondoltam, nem akartam elsőre megfektetni, de nem volt más választás, nagyon akarta ő is :)

Eddig volt szép a történet :D Ugyanis kiderült, hogy van egy barátja akivel állítólag már nincs semmi de azért majd minden nap találkoznak vagy beszélnek, illetve a haveri körből is kevert valakivel párhuzamosan, még amikor a volt barátjával volt és talán még most is tart.. Szóval ezek után nem tudom hogy most én vagyok-e az egyedüli aki ápolgatja, vagy akár hárman is vagyunk. Igaz ez egyelőre csak kicsit zavar, amíg jóban vagyunk és témázgatunk addig nem problémázom ezen. Persze akár komolyabb dolgot is el tudnék vele képzelni, ha nem lennének ezek a zűrök. Hogy mi az igazság, és most kikkel és mit kavar azt nem tudom, és azt hiszem nem is fogom megtudni. Kinőttem már abból hogy nyomozgassak meg ilyenek .. egy csaj után. Sajnos (vagy talán nem sajnos) egyelőre nem vehetem komolyan ezt a dolgot vele, így most csak annyit mondhatok hogy kúrópajtik, azaz fuckbuddy-k vagyunk :) Persze ez sem rossz, még sosem volt kúrópajtim :D

Most ennyit erről, van egy másik csajjal is történetem, akivel nem tudtam zöldágra vergődni még, az a csaj igazából elég kemény dió. Majd írok róla is. De most megyek fürdeni és pihenni.

Szevasztok, legyetek jók és szeressétek egymást! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr544665009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása