Egy kis online társkeresés

2015.05.28. 19:00

Sziasztok,

biztos furcsa nektek - nekem legalábbis igen - hogy most ilyen gyorsan jelentkezem a következő poszttal :)
Ennek az az oka, hogy több időt akarok szánni a csajozásra. Nem, ez a mondat így nem igaz. Így helyes:
Ennek az az oka, hogy időt akarok szánni a csajozásra. Eddig ugyanis leszartam az egészet, úgy voltam vele, hogy lesz ami lesz én nem erőltetem. Se időt se energiát nem áldoztam rá. Persze nem is történt semmi.. :S
Nyilván van akinek a sors rendszeresen szembehozza a következő partnert, de az nem én vagyok akivel ilyen kegyesen bánik.
Szóval ahogy az előző bejegyzésemben írtam, összekapom magam és kezembe veszem az irányítást, nem siránkozok tovább!

Ennyit bevezetőnek és akkor jöjjön amiről is szól valójában ez a kis poszt: az online társkeresés és a nők irreális elvárásai.

Egy hete kb. , hogy megint aktívan írogatok csajoknak a társkeresőn és eddig alig jött válasz. Próbáltam rövidet és közömböset írni, sikertelenül. Próbáltam rövidet és vicceset, sikertelenül. Pórbáltam kicsit hosszabban és érzelmesebben írni a bemutatkozást... sikertelenül, jé de meglepő!

Nos pár haverral beszélgettem, akik szintén neten próbáltak ismerkedni az elmúlt fél évben, de ... abbahagyták. Azt mondták hogy reménytelen. Pedig nem midnegyik haverom ronda. Az egyik kimondottan jóképű és még sportol is, szóval testalkata sem gáz. De ő is feladta, hiszen neki sem nagyon írtak vissza. Érdekes... Kíváncsi lennék, hogy mi kell ahhoz hogy visszaírjanak? Nyilván pár olyan fotó, amin kibaszott menőnek tűnök, izmosnak és jóképűnek.

 

 


Hát menőzni nem akarok, nem az én stílusom. Izmos? Nem vagyok egy Arnold Schwarzenegger, de azért sportolok rendszeresen (gyúrok, futok, úszok, focizok), nincs rajtam felesleg sem. Szerintem sok férfinak nincs ilyen alakja, tehát ebben átlag felettinek gondolom magam.
Jóképű? Ez eléggé relatív... abszolút nem gondolom magam rondának, de nem is egy macsós férfias fejem van. Úgy látszik ez a képek és a visszajelzések alapján kevés a nőknek...

Na de akkor nézzünk egy két csajt a társkeresőről. Volt pár dolog amin kiakadtam. Nem ez nem a megfelelő szó! Inkább csak megrökönyödtem, és kínomban elnevettem magam, hogy ez meg mi a fasz??? És egyből beugrott, hogy a erről írnom kell egy posztot...
Miről is beszélek?

1. Full átlagos kinézetű, szőke, 34 évers nő. Persze az hogy átlagos semmit nem jelent, mert ha már szőke és nem nagyon ronda, akkor dugná mindenki és írogatnak neki ész nélkül...
Ő meg szegény ezek alapján azt hiszi magáról, hogy ő a világ legjobb nője és ezek után egy ilyen bemutatkozó szöveget képes kipattintani a profiljára, kapaszkodjatok! :
"A fiú, akit keresek férfias vonásokkal rendelkezik, józan gondolkodású, sportos, nyitott, intelligens, kicsit különc, megértő, ambiciózus és humoros."

Hmm ha jobban belegondolok, akkor ez a leírás James Bondra tökéletesen illik! Hiszen ő is férfias, megfontolt, sportos, intelligens, különc, ambíciózus, és humoros! Tehát képem szépen James Bond vagy hasonló kvalitású titkosügynökök bátran jelentkezzenek a hölgynél, tuti befutók leszenk! Már csak az hiányzott a listájából, hogy legyen gazdag és BMW-je...
És akkor egy kép, hogy miként is néz ki a kisasszony (remélem ezzel nem sértem meg a jogait...?? mondjuk leszarom, se nevet se semmi adatot nem írtam róla, mivel én se tudom :D ), mint mondtam szerintem full átlagos, bár van egy másik képe is fent amin még ennyire sem néz ki jól:


1_2.jpg

Naszóval felmerül a kérdés, hogy ha egy ilyen átlagos lánynak ilyen kibebaszott magas elvárásai vannak, akkor mit akarhat egy 8 vagy 10/10-es csaj? És akkor én és a haverjaim kiknek jövünk be? Az átlag alatti nőknek? a 2-4/tizeseknek? Igeeennnn! Azoknak!
Sajnos nagyon sok ilyen átlag csaj van fent társkeresőn, mint ő itt, aki teljesen irreális elvárásokat támaszt a jelölt férfi elé.
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy vajon mit tudhat ő, hogy ilyen magasra tette a lécet?
Gondolom az ágyban jobb mint egy kurva, a konyhában finomabban és ügyesebben főz mint egy Michelin csillagos szakács, a gyerekekkel jobban bánik mint a legjobb és legaranyosabb édesanya a világon, valamint mindemellett még rohadt jól is keres...


2. A második példa, ha már az átlag alatti nőknél tartunk... Bejelölt egy 52 éves nő a társkeresőn, hogy tetszek neki. Vágod? Cirka 20+ év van közöttünk, az anyám lehetne. Na de ez még hagyján, hiszen dugtam már 45 éves nővel. De ez hogy nézett ki? Na mit gondolsz?
Persze hogy nem úgy, mint Stiffler muterja az Amerikai Pitében... ahonnan mindenki egy életre megtanulta  a MILF szó jelentését.
Neeem! Ez a nő aki bejelölt, nem csak jóval idősebb volt, hanem kb úgy nézett ki, mint szegény megboldogult nagymamám, vagy bármelyik tipikus nagymama. Szemüveg, kis otthonka, csak hogy divatosak legyünk...
Én ezt nem is értem amúgy. Sok dolgot láttam és tapasztaltam már, de mostanában egyre furcsább dolgokkal találkozom.
Mi lesz a következő lépés? Legközelebb egy 6x éves néni ír majd rám, hogy menjek el vidékre hozzá és batmen jelmezbe öltözve keményen dugjam seggbe a tyúkólban, a libák és kaksok között??
Volt egy idő amikor azt hittem ,hogy nem teljesen vagyok 100-as, de manapság pont ellenkezőleg van.
Ma már úgy érzem, hogy kibaszott régimódi és unalmas vagyok, és nem haladok a korral...

Mára kb ennyi, azt hiszem minden leírtam amit szerettem volna.
Persze még ezernyi fura és idegesítő dologgal találkozni nap mint nap a netes társkeresőkön, de most csak ennyire tellett.
Remélhetőleg hamarosan nem csak az internetes, hanem az élő csajozásról is beszámolok majd. Sok jóra így az elején mondjuk ott sem számítok... :D

Béke!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr137496782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása