Visszatérés?

2015.04.30. 22:02

Csá pajtik, pajtilányok!

(Bár nem vágom, egyáltalán olvassák-e csajok a blogomat, szerintem nem :D )

Nos ismét eltelt majd' 1 hónap, de megint itt vagyok és papírra vetek (ja nem az 15 évvel ezelőtt volt) írok pár sort ide a blogra.
Semmi konkrétumról nem lesz szó, vagyis egy kicsit azért igen.

Múltkor ugye elküldtem a kúrópajtimat, azaz "szakítottam" vele. Azóta nem dugtam nővel. Na nyugi, férfival, állatokkal, stb.. sem!! :D
Most lassan kezdem azt érezni, hogy kellene nőt szerezni. Regisztráltam is megint netes társkeresőre, első körben ott próbálkozom most. Nincs új fotóm, szóval a régieket tettem fel, amik annak idején fent voltak társkeresős oldalon. NEm túl jók, de láttam már rosszabbat is.Nos kb 2 hete tolom, jó pár lánnyal dumáltam, de eddig még nem volt tali egy sem.
Kedden lett volna egy, amit lebeszéltünk még hétvégén a csajjal, de írt napközben, hogy tegyük át máskorra... Annyira tipikus :D
Van 1-2 másik csaj akivel jól elbeszélgetek, és lassan a találkozást is felvetem, szerintem benne lesznek.
Persze ez még semmit sem jelent, lehet hogy a találkozón fél óra után megunjuk egymást.
Szóval valami csak lesz a nagy számok törvénye alapján :) Kb 10 csajból 4 visszaír és ebből 1-2 az akivel több levelet is váltunk, tehát ők is szeretnénk ismerkedni, nem csak szórakoznak.

Pont az dumáltuk a haverokkal, hogy ha matchelünk mondjuk tinderen egy csajjal, és ráírunk a csajra akkor is ritka hogy válaszoljanak. Pedig elvileg ő is rányomott, hogy tetszek neki... Mégse ír vissza. Nem tudom számunkra ez eléggé érthetetlen, hogy akkor mi a faszért nyom rá hogy tetszem, ha utána meg le se szarja az egészet. Vagy még így is ennyi csávó közül tud válogatni, hogy nincs ideje/kedve visszaírni nekem?
Hát kemény... Mindenesetre kurvára irigylem ilyen szempontból a csajokat.
Azért igaz a mondás, hogy mindig a nő dönt. Mi csak próbálkozunk, megpróbáljuk a legjobb énünket adni, aztán majd dönt a csaj ahogy dönt.

Mára ennyi. Reményeim szerint most hogy újra beindítom a csajozást kicsit gyakrabban fogok posztolni.

Csákány!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr277418464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása