B.Ú.É.K. !

2015.01.01. 18:55

Sziasztok!

Remélem mindenkinek jól telt a szilveszter, jót buliztatok, jókat ettetek - ittatok és persze az sem árt, ha sikerült az év utolsó/első buliján valami csajt megfektetni :)

Én sajnos nem voltam ilyen "szerencsés", mert a házibuli amiben voltam, most eléggé szűkkörű volt és 1 egyedülálló csaj volt össz-vissz, de róla inkább nem is mesélek, értelmetlen :D

Amúgy meg nem volt rossz a tavalyi év, bár történt 1-2 dolog (nem csajokkal kapcsolatos, hanem családi...), aminek sajnos nem kellett volna megtörténnie. No mindegy, remélem az idei év jobb lesz, én megteszem a tőlem telhetőt, hogy így is legyen!

Fogadalmat nem tettem, szerencsére nincsenek súly problémáim vagy ilyenek, mozogni, sportolni eddig is mozogtam sokat. Terveim persze vannak, de szerencsére kitartó típus vagyok, ha vmit eltervezek, akkor neki is kezdek, meg is csinálom, és ehhez nem kell nekem Újévi fogadalom :D

Kívánok nektek is Boldog, Békés, Sikerekben és Egészségben gazdag Új Esztendőt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr607029221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása