Fuckbuddy kidobva :)

2014.11.01. 18:10

Sziasztok,
azt hiszem ilyen is régen volt, hogy ennyire ráértem volna mint most hétvégén, de ennek köszönhetően tudok írni megint egy bejegyzést. Hiába na, itt a szar idő, és ... kint már nem lehet annyi mindent csinálni.

Szóval a mai írásom nem másról fog szólni, mint arról, amit előző posztban már feszegettem, hogy ki kellene dobni a csajt akivel kefélgetek. Jelentem, örömmel: megtörtént :)

Ha 18 éves lennék, most azt mondanám magamnak, hogy te bazd+ nem vagy normális. Itt egy pina, akit kötöttségek nélkül lehet dugni és te elküldöd, véget vetsz ennek az idili állapotnak. Biztosan sokan cserélnének velem. Nos... mindennek megvan az oka.
Egyrészt nem volt túl jó az ágyban a csaj, nem szeretett szopni és bár nem arra vágyom éjjel nappal, de azért minden férfinak szüksége van arra, hogy aránylag rendszeresen jól lekezeljék szájjal a dákóját. Volt már elég csajom aki nem szeretett szopni, szóval nem elfogadható számomra, hogy egy sexkapcsolatban ne szopjon egy csaj.  Itt tudod tovább olvasni  -------------------------------------------------- >

A másik dolog pedig ami zavart: kissé inaktív volt az ágyban. Élvezte meg minden, de valahogy sosem, vagy csak nagyon ritkán kezdeményezett. Illetve volt hogy csak feküdt mint egy fadarab. Persze van amikor izgató, hogy 120% te vagy az irányító és kb azt csinálsz a csajjal amit csak akarsz, de ez egy idő után már unalmas...
A 3. dolog pedig ami feltette az i-re a pontot: kezdett többet érezni. Nem mondta, de láttam rajta.
Szóval több dolog is volt ami nem tetszett, és ha egy sexkapcsolatban nem túl jó  a sex, akkor annak már nem sok értelme van.

Nos tegnap este véget vetettem a dolognak, írtam neki egy sms-t hogy úgy érzem, nem szeretném folytatni a dolgot. Ezen persze kiakadt a csaj, felhívott, én hülye meg felvettem... :D Igen kaptam egy kis anyázást, fejmosást, szemétgecizést :D Azt hiszem nagyon a lelkébe tapostam "szegénynek", de nem érdekel.
Egyrészt azért, mert nem érzek iránta semmit, de semmit.
Másrészt pedig azért, mert felnőtt emberek vagyunk, megbeszéltük, hogy csak dugunk, soha nem ígértem többet. Ezt el kell fogadni mind2 félnek. Engem is dobott ki csaj, akivel csak dugtunk, de nem csináltam belőle balhét. Persze nem esett jól, mert azzal a csajjal pont kibaszott jó volt a sex, sőt valaha volt legjobb.... , de C'est La Vie... ez benne van a pakliban.

Na ennyit akartam mára. Tökre örülök, hogy vége a dolognak, sőt annak is, hogy így lett vége és haragszik rám. Legalább nem kell többé jópofizni vele, meg játszani a barátok maradunk dolgokat.
Teljesen megkönnyebbültem, de komolyan... Jó érzés!

És a végére még kaptok egy jócsajt. Teste szerintem 10/10, arcra pedig 8/10. De azért nem hajtanám el, csak meg ;)

Béke!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr256854689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása