Csaj a vonatról

2014.10.29. 20:22

Sziasztok,

megint régóta nem firkantottam ide semmit, sok dolog történt azóta...
De egy valami változatlan: nincs kedvem csajozni. Van ugyebár egy fuckbuddy-m (dugópartnerem), és ez gondolom megakadályoz abban, hogy új csajokat ismerjek meg. Kényelmes dolog az, ha ráírsz a csajra fb-n és átjön kefélni... De ez így már nem állapot, kicsit unalmas is, illetve átlagos csaj és annyira már nem izgat a dolog, az ágyban sem olyan jó, szóval ki kellene rúgnom, vagy ha finomabban akarok fogalmazni, akkor véget kellene vetnem ennek a kapcsolatszerűségnek. Na de erről bővebben majd a következő posztban, most egy vonatos csajozós sztorit akarok nektek elmondani.

Utaztam a csodálatos mávval nemrég, és nem sok hely volt már. Pont egy csajjal szembe ültem le, nem direkt pécéztem őt ki, hanem csak úgy odaültem. Aztán vettem észre , hogy nem is rossz csaj. Nem volt egy modell, vagy az a tipikus szépség, olyan 6/10 max 7/10 de volt benne valami vadság. Ő zenét hallgatott én meg nézelődtem, nem szóltunk egymáshoz. De azért nézegettem őt és néha ő is engem, volt 1-2 szemezés is. Gondolkodtam hogy le kellene szólítani, de ugye a füles a fülében volt... De aztán egyszer csak kivette és eltette a zenét :) Én meg le is csaptam hamar :D Semmi extra nyomulós vagy fűzögetős duma nem volt, csak sima beszélgetés. De jól eldumálgattunk. Aztán hogy hogy nem, kb 20 perc elteltével ő ajánlotta fel, hogy megadja a számát. Igaz nem azért, hogy randizzunk, hanem más indokkal. Persze számot is cseréltünk gyorsan. Utána még dumáltunk, vicceskedtem, jó volt az út és dumálás vele. Aztán leszálltunk és mentünk a saját utunkra.

Nem akartam másnap hívni, vártam 2 vagy 3 napot vele. Végül hívtam és beszélgettünk kicsit, mondta hogy a hete már tele de majd jövő héten vagy azutáni héten találkozhatunk. Mondtam neki, hogy oké, akkor majd ha már tudja hogyan ér rá, jelezzen fb-n vagy telefonon. Na azóta sem jelzett :D

Ennyi volt hát a történet. Semmi hepiend dugás a végén vagy ilyenek. De legalább jól elbeszélgettünk és az elején még akart is valamit. Lehet túl későn hívtam, nem kellett volna ennyit várni vele. Vagy pedig még 1x keresni és nem ráhagyni, hogy majd hívjon. Na mindegy, legközelebb máshogy csinálom :)

Ezen kívül 2 hete megint tök jót dumáltam egy csajjal a vonaton, csak neki volt barátja... Tudom tudom, csak az a nő foglalt akin fekszenek :D

Ja, majd elfelejtettem... Még mindig lehet szavazni!!

A kérdés: 
Szóval az a kérdés, hogy tartóztassuk-e meg magunkat, és próbáljunk meg viselkedni, és jussunk a mennybe ahol egyébként valószínűleg egy ismerős sem lesz, mert mindenki úgy viselkedik a mai világban, hogy csal, lop hazudik, megcsal... értitek...
Vagy pedig inkább vétkezzünk, lépjünk félre, saját dolgainkat szem előtt tartva csapjunk be másokat, és jussunk a pokolra, ahol viszont ott lesz minden ismerős, minden haver. Ott szenvedjünk együtt?

Itt szavazhatsz:

https://docs.google.com/forms/d/1POT3n_WtRiOUOKwUDs4KtnLbPkg7-IJzbkt_XrwXCV4

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr376845257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása