A nagy visszatérés :D

2014.08.10. 13:54

Sziasztok!

Remélem hiányoztam :D
Tessék? Egy kicsit sem?
Óóó de kár :(

Nos mi is történt velem, hogy május óta nem írtam egy bejegyzést sem.
Igazából semmi :D

Csupán lusta voltam, mint mindig, illetve ahogy láthattátok az utolsó posztokat, elég szar szériám volt és elment a kedvem az egész csajozós dologtól. Nem kimondott a PUA-ra gondolok, hanem úgy alles zusammen a nőktől.
Ez persze nem azt jelenti, hogy buzi (jajj elnézést meleg :D ) lettem, hanem kellett egy kis pihenő, egy kis szabadidő magamra, a gondolataimra, egy kis megnyugvás. Bár közben azért 1x 2x dugtam egy csajjal, aki mondjuk úgy most a fix fuckbuddym. De vele sem sűrűn és hát ő sem egy topmodell, de a célnak majdnem tökéletesen megfelelt. Azért csak majdnem, mert nem szeret szopni :/ Pedig már hiányzik, hogy valaki kellő szakértelemmel és élvezettel ne pedig "kényszerből" a szájába vegye a férfiasságomat. Hű milyen kultúráltan fogalmaztam most :D

Nosss  eddig  pihenőn  voltam  éééés  bár  nem  érzem  úgy,  hogy...

minden rendbe lenne körülöttem ilyen térem, vagy épp a kis lelki világomban, tehát nem az van mint a filmekben, hogy elmegy a csávó, elvonul a külvilágtól és előbújik x idő múlva más emberként, kiegyensúlyozottan, lelkileg felemelkedve stb... :D
Szóval velem sajnos nem ez történt, nem találtam meg az igazi önmagam, de nem is akarok több időt most ezzel tölteni. Bár vannak emberek akik szerint nem megtaláljuk önmagunkat, hanem létrehozzuk, kialakítjuk, mi magunk.

Na de ennyit a nagy filozófiai gondolatokról :) Azt viszont még nem árultam el, miért is a fordulat megint.
Szóval voltam strandon... igen, igen, férfi nemű olvasóimnak azt hiszem nem kell bemutatnom, hogy mit jelent egy bombatestű bikinis nő látványa: azonnali merevedést :D


Ilyenkor azt érzi a férfiember, hogy azonnal rámászna  a kiszemelt bikinis puncira és nyalná falná, habzsolná, csókolná, a finom kis ajkait, a melleit, a hasát, combjait, na és persze legfőképpen azt ami közötte van.
Aztán pedig bevágná a kő kemény már szinte lüktető farkát a szépséges nő/leány forró és már tocsogó puncijába, aztán... hat és fél másodperc múlva beledurranna :D Na jó nem ilyen gyorsan ezt természetsen csak vicc akart lenni. Egy ilyen finom forró nedves punciban vétek hamar elmenni, minnél tovább és hosszabban benne kell lenni, érezni a feszítését (jó esteben érzed :D )

Kicsit elkalandoztam... Szóval voltam strandon és olyan bomba testű nőket láttam, olyan kerek feszes fenékkel...
És akkor felmerült bennem a gondolat, hogy ilyen jó alakú nőm kb 2x volt össz vissz, de az is csak pár kefélés erejéig, aztán vége lett. Azon is elgondolkodtam, hogy miért ilyen full átlag csajokat kefélek mostanában, sőt... bevallom férfiasan volt átlag alatti is. Igaz hogy azt a csajt régebb óta ismerem és még 1-2 éve tök jól nézett ki csak most már... nem. Na mindegy elhatároztam hogy én is ilyen jó alakú, jó seggű csajokat akarok dugni.
Persze ez mindig is így volt, azokra vágytam, csak lejebb adtam a szintet mindig. Mikor már kanos az ember akkor... Na meg a másik az, hogy igazából nem is hittem magamban, abban, hogy én meg tudok kapni egy ilyen nőt. Ez a megkapni elég hülyén hangzik, hiszen nem egy áruról/tárgyról van szó amit megszerez magának az ember. Ha pontosabban akarok fogalmazni, akkor azt mondanám: nem hittem, hogy én elég jó vagyok egy ilyen csajnak. Ezt kell elhinnem (mert még mindig nem hiszem amúgy :D) A gondolkodásmódomon kell sokat javítanom, erre rájöttem az utóbbi időben. Túl negatív vagyok, és ez nem csak a gondolkodás miatt nem jó, hanem mert ez kisugárzik és az emberek is észreveszik.
Nyilván azért megvan az oka annak, hogy néha vagy nem csak néha negatívan gondolkodom, nem mondhatom hogy mindig csak vidám dolgok és sikersztorik történtek velem. De végülis senkinek sem egy leányálom az élete, kivéve talán a felső tízezret. Szóval a mentalitásomon kell javítanom, nem lesz könnyű, de a siker majd kárpótol mindenért :)

Egyelőre persze nincs sok időm a csajozással aktívan foglalkozni, ez megnehezíti a dolgokat de majd megoldom :) Illetve van 1-2 tervem, ami nem csajozós téma, és amikre szintén időt kellene szakítani, de viszont ha azok megvannak, akkor segítenek a csajozásban, önbizalmat is adnak illetve DHV -t (Demonstrating Higher Value)  :)
Tehát nem lesz egyszerű a menet, meló és egyéb elfoglaltságok mellett, de úgy szép az élet ha zajlik, nem pedig unalmas.

Egyébként mikor elkezdtem ezt az egészet, akkor az volt a fontos, hogy sok csajt levarrjak, de mára ez változott. Nem a mennyiség, inkább a minőség a fontos. Jó lenne már egy kicsit (ha nem is túl) de komoly kapcsolat. De olyanba csak akkor vagyok hajlandó belemenni, ha tényleg bejön a csaj minden szempontból. Tetszik külsőre, és habitusra, gondolkodásmódra is. Nem akarok kompromisszumopkat kötni mert annak sosincs jó vége sosem.

Tehát ennyit így "visszatérésként", jó hosszú lett tudom, de talán kellett is ennyi idő után nem igaz? :D
Íme akkor összefoglalás képpen a todo list:
- Az Attraction Code könyvet újra elkezdtem olvasni, 1x már kiolvastam és tetszett, szerintem egyik legjobb PUA irodalom.
- Aztán a gondolkodásomon változtatok sokkal pozitívabb kell legyen
- Sportot tolom tovább, mert egészséges és... fontos a csajoknak is a jó testalkat
- még volt valami de az most nem jut eszembe :D

Mára ennyit, megyek ebédelni mert kiba.. éhes lettem, mire leírtam et a sok sz@rt ide  :D

by

 ui.: sorry a hejjesírási hibákért, és elgépelésért, de megbolondult a bongészőm és mindent aláhúz pirossal, tehát így lehetetlen kiszúrni hol mit qrtam el.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr46592089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása