Valamit akartam...

2014.05.08. 23:33

Sziasztok!

Valamit akartam írni ma, valami kis rövidet, de nem jut eszembe, hogy mit is..
Így hát nem tehetek mást, minthogy másról írok, amaz meg majd eszembe jut valamikor.

Szóval akkor ma az lesz terítéken, hogy milyen szar idők járnak rám mostanság. Múlt hétre is be volt tervezve egy csaj, de lemondta a talit, igaz nem az utolsó pillanatban, sőt, legalább szólt hogy mégsem ér rá, szóval nyilván jobb, mintha én ott várok rá, ő meg el sem jön.
De ettől függetlenül azért kicsit dühítő, hogy az esetek felében lemondják és/vagy elhalasszák a randit.

A másik dolog ami szintúgy szopás számomra.. (pedig én azt szeretem ha engem szopnak..) szóval az egyik csaj akit dugtam, vagy nevezhetjük fuckbuddy-nak is...

... nos bejelentette hogy nincs tovább kufircolás.
Persze megindokolta jól, és elfogadom a döntését, mondjuk mi mást is tehetnék baszki...
De megértem és nála látom, hogy nem kamuzik, tényleg az van amit mondd, szóval jó oka van a "szakításra". Nem élheti mindenki huzamosabb ideig ezt az összejárunk és baszunk életet. Van akinek bejön, van akinek nem.

Szóval ez a nagy szitu, a randik sem jönnek úgy össze mint szeretném, a kúrópajtik is fogynak mint tescóban az akciós virsli, szóval... volt már jobb időszak is, de leszarom. Nem esik jól, de túllépek rajta, kemény vagyok és senki nem veheti/ronthatja el a jókedvemet.

Szóval csak annyit üzenek mindenkinek (aki érintett az ügyemben), hogy leszophattok! :D
Keményebb, kitartóbb és ezerszer jobb vagyok mindannyiótoknál!

És egy kis lazulás így estére, ezt a zenét nagyon összerakták!
Enjoy!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr186139587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása