Sziasztok,

ez a mai poszt kicsit rendhagyó lesz, azaz az eddigi témáktól egy csöppet eltérő, de természetesen a nőkkel való viszonyommal kapcsolatos.

Nem nem vagyok buzi, nem ezt fogom bevallani... e történet tanulsága csupán: ne bízz senkiben! Főleg azokban ne, akikben a legjobban bízol!

Szóval történt tegnapelőtt egy olyan dolog, amire megmondom őszintén soha az életben nem számítottam...
Volt ugye nekem egy komolyabb majd 2 éves kapcsolatom, és az illető csajjal azóta is haverok vagyunk/maradtunk. Kedveltem és megbíztam benne, hiszen elég jól meg és kiismertem azalatt az idő alatt amíg együtt voltunk.
Tegnapelőtt a házibulin amin voltunk (egy haverunk szülinapja) viszont minden megváltozott, minden, amit eddig hittem vagy akikben eddig bíztam...

A történet úgy kezdődött, hogy volt ez a szülinapos házibuli amire hivatalosak voltunk, persze külön külön, hiszen már nem vagyunk együtt de a haveri kör az jórészt közös. Eddig nem is volt soha probléma ebből. Az egyik legjobb haverom és a csaja is hivatalosak voltak a bulira, hiszen ők is ide tartoznak. A lényeg pedig az, hogy az este vége felé mikor már mindenki jól érezte magát és nem feltétlen volt képben hogy mi is zajlik körülötte (főképp az alkohol hatására), nos ezen a ponton a legjobb haverom és az exem eltűntek.. Ez fel sem tűnt egy ideig senkinek, illetve később is csak nekem és a haverom csajának tűnt fel, de azt hittük kimentek cigizni vagy ilyenek. Aztán mikor visszajöttek azt is mondták hogy cigizni/lelkizni voltak, el is hittük, még akkor is ha hosszúra nyúlt a dolog. Nem baj partyzgattunk tovább.

Aztán másnap az egyik spanom rám ír facen, hogy valamit mondani szeretne, de tök gáz és nem tudja elmondja-e, mert nem akar bekavarni. Mondom neki, hogy ha már ezt megmondtad ne hagyd abba mert csak szétbasz a kíváncsiság. Szóval mondja, hogy ő ment ki klotyóra és akkor látta véletlen volt csajomat és haveromat smárolni a lépcsőnél. Aztán klotyó után kiment spanom cigizni is, majd vissza hozzánk és excsajomék sehol sem voltak. Tehát sem kint nem cigiztek, sem bent nem voltak nálunk, valószínűleg az egyik szobában épp a haveromat "cigizte" le. Csak ezt akkor ott nem akarta mondani, mert már piás volt mindenki és tuti kurva nagy balhé lett volna belőle. Először nem akartam hinni a fülemnek, főleg azért nem, mert volt csajomból ilyet sosem néztem volna ki. Főleg nem a legjobb haverommal. De aztán csak elült a fejemben a gondolat, és beugrott hogy már ott akkor helyszínen is gyanús volt nekem és a haverom csajának is. Aztán szép lassan ahogy rágódtam ezeken és végiggondoltam az este történéseit, leesett a dolog, ami annyira nyilvánvaló volt, csak a nagy buli és ivás közepén nem is vettük észre: tapizzák egymást óvatosan, szinte csak egymással dumálnak, stb stb... és ez sok pia után már nem annyira szemet szúró, hiszen akkor mindenki tök kedves már a másikkal, és mindenki beszélget mindenkivel, mindenről, főleg akkor ha csak ritkábban látja az illetőt. És ők ugye nem is találkoztak túl sűrűn, ezért természetesnek tűnt, hogy olyan sokat beszélgetnek egymással. Hazudnék ha azt mondanám, hogy néha nem volt furcsa számomra 1-2 dolog, pl érintés, ilyesmi, hiszen mióta olvastam ezeket a PUA dolgokat, pontosan tudom hogy a kis KINO érintések, stb.. milyen fontosak és milyen apró dolgokra jelekre kell odafigyelni. Szóval nem vagyok vak, de ezeket náluk sosem értelmeztem úgy, hogy bármi ilyet is jelenthetne. És mégis...
Pedig én nem csajoztam, ismerkedtem a volt csajom szeme előtt, főleg nem a barátnőivel nem kezdtem ki, hogy ne legyen ebből balhé. Erre fel ő meg a legjobb haverommal kavar, akinek ráadásul csaja is van és ott a bulin! Szóval ez a legalja.. Haverom is tudta, hogy még jóban vagyok exemmel és hogy mint embert mennyire kedvelem. Tőle sem vártam ilyen "hátbaszúrást".

Most biztos azt gondoljátok páran hogy semmi közöm hozzá mert az exem, és ez igaz is. Soha nem is szóltam bele a dolgaiba miután szétmentünk. De ez így a szemem előtt és a legjobb haverommal... ez szánalmas. Nem az bánt ami történt, hanem akikkel és ahogyan. Őket tényleg kedveltem, bíztam bennük és azt hittem kedvelnem vagy tisztelnek annyira, hogy tekintettel legyenek rám. Vagy legalább full titokban nyomták volna, és soha ki nem derül, de nem egy házibulin ahol mindenki ott van. Jó persze így biztos nagyobb volt az adrenalin és az élmény, hogy eltűnnek és basznak egyet, amíg mi lent partyzgatunk, és a haverom csaja is lent van és mit sem sejt, közben ő meg más csajt szopat..
Persze azóta már a haverom csaja is tudja, vagyis már nem a csaja. Nem tudom megért-e neki ennyit ez az egész. Elvesztette a csaját, egy haverját, és a haveri körben is ezek után úgy néznek majd rá, hogy ... oda szarik ahonnan eszik. És ezt senki sem szereti.

Hát jól van értem én. Ez így volt az igazi, menő, stb... Én is szoktam durva dolgokat csinálni, de legalább a haverjaimra, barátaimra figyelemmel vagyok és velük nem baszok ki.

Szóval mi a tanulság ebből az egészből? Sose bízz senkiben sem, főleg azokba ne, akikről azt hiszed hogy bennük bízhatsz meg a legjobban!

Még nem tudom mi lesz, mit kezdjek a dologgal, mérges, ideges nem vagyok, csak csalódott és egyszerűen nem vagyok kíváncsi többet rájuk.

Mára ennyi voltam, megyek emésztgetem kicsit ezt a dolgot.

Sajnos ez egy ilyen világ, ezt eddig is tudtam csak szerencsére ritkán tapasztaltam.
De ahogy mondani szokták: "shit happens" ...

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr926111877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notC 2014.05.07. 10:36:39

ó, boldog gyermekévek, amikor még ilyen "problémákkal" kell megküzdeni... :)
Azért szerencsére nem állt meg a föld nem forogni.

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2014.05.08. 23:17:47

@notC: Nem állt meg, csak szarul esett, de ismered a mondást: Ami nem öl meg, az megerősít :)
süti beállítások módosítása