A beígért dugás

2014.04.19. 20:04

Hello mindenki,

múlt héten ígértem, hogy beszámolok az újabb fejleményekről majd hétvégén, Nos nem a mostani hétvégére gondoltam, szóval csúsztam egy hetet de azért végre itt a beszámoló.

Szóval adott a csaj, akit már jó ideje fűzögetek, nevet is adtam neki itt régebben, de most lusta vagyok visszakeresni hogy mit. Mindegy úgysem hiszem hogy bárki is visszaolvasná a hozzá kapcsolódó bejegyzéseket :D

Nos hát már elég régóta hajtottam erre a csajra és aztán meguntam a dolgot, hagytam a fenébe, voltak mások.. De aztán valahogy most mégis úgy hozta a sors, hogy megint elkezdtünk beszélgetni és az lett a vége, hogy miért ne dugnánk :)
Igazából nem mondta ki, hogy csak dugni akar de azt sem, hogy komolyat szeretne. De nem buta lány, nyilván tisztában van vele, hogy egyelőre csak jól érezzük magunkat.

Tehát ez a kivárásos és nem nyomulós taktika, hosszú távon ugyan - de meghozta a sikert.
Igazából örülök, mert ezzel magamnak bizonyítottam megint, sikerélmény, valamint egy jó dugás is egyben.
Másrészről viszont már nem kívántam annyira a csajt. Nyilván nem néz ki rosszul és örömmel keféltem meg, de nem az a nagy vonzódás volt amit annak idején éreztem amikor megismerkedtünk. Pedig akkor ááá... kész voltam tőle. Most meg? Most pedig csak egy újabb csaj akit gerincrevágtam.
Na de akkor jöjjön a lényeg :

Átjött hozzám, nem lakik messze. Hozott egy üveg pezsgőt. Beszélgettünk iszogattunk, nem rontottam ajtóstól a házba. Aztán mikor már kicsit oldottabb lett a hangulat, elekzdtem simogatni, a nyakát pusziln és csókolni. Aztán egyre jobban beindult és nem tudott nemet mondani az ezredesnek :D Kicsit visszafogott volt mondjuk, nem az a "rádmászok és megerőszakollak" típus, szóval végig én irányítottam. Volt egy kis franciázás is, aztán betettem neki, egész szűk volt, erre nem számítottam :) nem mondom hogy pöccre becsúszott, pedig jól kinyaltam előtte és persze ujjaztam is. Igaz a farkam sem olyan kicsi, hogy könnyedén bevágjam bárhova elsőre :D Szóval szép lassan beszúrkáltam neki, egyre jobban nedvesedett, és nedvesítette az én farkamat is, így hát jött a végső döfés tövig :D Erre kicsit felszisszent, túl nagy vagyok neki, meg is kért hogy ne toljam be teljesen. Ezen is meglepődtem, ugyanis azért nem egy apró pici 150 cm csajról van szó. Sőt volt már hogy a kis apró csajnak is bement úgy tövig, hogy semmi baja nem volt sőt... :D Tehát misszióban kezdtem, aztán lovagoltattam egy kicsit, utána hátulról, majd megint lovagolt. Jól mozgatja a csípőjét, de én mondtam hogy lovagoljon nem ő kezdeményezte, de ezt már mondtam hogy viszahúzódó ilyen téren.

Aztán még volt ez meg az, mindent azért nem írok le :D de természetesen védekeztünk, szóval nem lesz terhes sem remélhetőleg. Szép este volt, a végén még lezuhanyoztunk együtt, összességében jól éreztem magam, nemsokára lesz ismétlés azt is megbeszéltük. Ő is jól érezte magát, meg engem , meg én is őt :D szóval felőlem lehet állandó havercsaj-szexpartner is.
Fuckbuddy jeeeaahh ! Csak az a baj hogy ő is és én is eléggé elfoglaltak vagyunk szóval eléggé nehéz rendszeresen összehozni egy ilyet.

És most egy amolyan in medias res féle befejezés: Ennyi volt mára, pápá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr196053545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása