Hello huligánok, pacsi a mancsotokba!

Szóval itt a hó vége (dehogy, hisz nem is volt hó bakker...)

Még ma dobok egy posztot nektek, hogy örüljetek! Legyen ünnep ez a mai nap! Ünnepljük meg a márciust és a jó időt - kár hogy ma 2x is szarrá áztam... nembaaaj ünnepljük meg ezt is! Sőt azt is hogy remélhetőleg nem kaptam emiatt tüdőgyulladást!Summertime, Partytime!

Akkor tehát miket is értem el, vagy nem értem el a csajokkal, jöjjön a norbiápdét,nurbiminirudi vagy maxirudi, ki mit szeretne:

 

1. Alina: találkoztunk megint a héten, volt csók is...

Aztán go haza, persze egyedül. Másnap reggel írt sms-t hogy sajnálja de ebből köztünk nem lehet semmi. Szóval erről ennyit.

2. Alinda: azóta sem írt

3. Alinka: azóta sem kerestem elfoglaltságaim miatt

4. Aliz: még dumálgatunk, de most már unom a mellébeszélést, megírom neki hogy dugunk -e vagy hagyjuk egymást..

5. Alma: még beszélgetünk, fogunk találkozni és dugni is :)

6. úúúúj: Alojzia: netről ismertem meg őt is, teljesen átlagos csaj 5/10 külsőre. Normális, kedves, visszafogottabb csajnak tűnt. Beszélgettünk párszor neten, aztán találkoztunk tegnap és... átjött hozzám filmezni első randin, ami tudjuk mit jelent :D Szóval dugtunk :) Nem ez volt életem elgjobb numerája az egyszer holtziher... deviszont szopni azt jól tud, nagyon ügyes, tapasztalt, mintha minden nap gyakorolná :) Nem baj majd most hétvégén megint átjön és ... arra jó hogy dugjunk egy nagyot :)

7. úúúj : Alvina: őt hét elején ismertem meg a villamoson, nem messze állt tőlem és összenéztünk, mosolyogtunk, megszólítottam, számot cseréltünk, eddig simán megy :) Ő olyan 6/10 Kíváncsi leszek a folytatásra.

Na szóval röviden ennyi.

Mi ebből a tanulság? Hát az, hogy ezért kell egyszerre 6 csaj fűzni, mert sosem tudhatod mikor melyik adja be az unalmast. Alinával is már tök jól álltunk, elvittem ide oda randizni, ráköltöttem sok sok pénzt és tessék... egyik percról a másikra.. Ennyi erővel már elmehetem volna valami 10/10-es egyetemista prostihoz is akit tutira megdughatok még seggbe is , és még kevesebbe is került volna...
A másik tanulság: első randin is meg lehet dugni csajt, még akkor is ha nem tűnik nimfomának vagy ribancnak.
Persze nem törvényszerű... nekem is ez volt az első ilyen :) de ez is kipipálva! Sőt.. az hogy első randin szétteszi a lábát, sőt akarja hogy a szájába élvezzek, na az... az.. kemény mint Chuk Norris rekeszizma szarás közben !!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr365837710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása