Hello,

 

a mai poszt rövid lesz bár tudom jó ideje nem írtam..

Szóval tegnap voltam színházban és tőlem nem messze ült egy csaj, aki kibaszottul tetszett. Jó alakja volt, szép arca, szemei, egyszerűen megfogott úgy ahogy volt. Simán tudnék bele szerelmes lenni úgy érzem :D

Szóval ott ült nem messze, hamar észrevett engem, én is őt, és szemeztünk is sokat + 1x -2x összemosolyogtunk.Csak 1 probléma volt... ott ült a barátja is... fuck!!! Pedig nagyon bejött nekem a csaj és én is neki, legalábbis nagyon ezt mutatta. Sajnos a srác végig vele volt, 2 percre sem hagyta magára a csajt, szóval nem tudtam beszélni vele, vagy számát elkérni. Ez eléggé idegesítő sajnos... főleg azért mert mostanság csak olyan csajok jönnek össze, akik nekem nem annyira tetszenek, pontosabban átlagosak de semmi extra nem fog meg bennük. Erre itt ez a csaj akivel szemezünk egész este, és ... ott van mellette a csávója. Ez ... hihetetlen, rohadt szomorú és frusztrált vagyok most emiatt :(

Na sajnos ez van, minimális az esélye, hogy valaha újra látom, illetve hogy ha újra is látom, akkor egyedül lesz vagy olyan szituációban, hogy tudunk beszélgetni pár percet.

Picsááábaaa!!! :( :(

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr365834558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása