Hello drága kedves olvasóim.

Év eleji első posztomban 2 témát vtettem fel, amiről majd beszélni/írni szeretnék. Az egyikről pontosabban az év eleji összefoglalóról már írtam, azonban a másikról az AA-mról nem. Most sem arról fogok.

Most miről írok nektek? Arról a néhány nőről, akiket most egyszerre fűzök, és akiket ha minden jól megy meg is dugok hamarosan :) De kezdjük az elején... vagyis mégsem. Most rendhagyó módon olyat fogok csinálni, hogy elnevezem mindegyikőjüket, írok róluk pár szót és odaírom a %-ot is, hogy mennyi a dugás esélye. Aztán majd nagyjából rendszeresen mondjuk 2 hetente írok egy összefoglalót, hogy melyik csajjal mennyit haladtam. Jó ötlet nem? Nos kezdjük...

1. Alina - neten ismertem meg, egyedülálló, komoly kapcsolatot szeretne. Külsőleg 7/10 talán 8/10. Alakra nagyon jó, az arca az olyan átlagos, de csúnyának semmiképpen sem mondanám :) Fullra normális, értelmes, nem az a cicababa beképzelt picsa. Már pár hete beszélgetünk, múlt héten találkoztunk egész jól sült el, igaz nem nyomultam. Azóta is dumálgatunk, már feszegettünk egyik este érzékenyebb (18+) témákat is... :D lesz még találkozó/randi , szóval bízom benne, hogy majd összejön a dolog :) Erre jelenleg kb 70% esélyt látok, de nagyban függ a 2. randitól is a dugás.

2. Alinda - őt is neten ismertem meg, külsőleg 5/10, a teste nem rossz, de az arca.. nos az nem túl szép, bár annyira nem is gáz... egynek jó lesz, a lényeg hogy a puncija jó szűk legyen és tudjon/szeressen szopni :D
 Szóval vele is beszélgetek már egy ideje, és elég hamar témára tértünk, ki hogyan dugná meg a másikat :D így azt gondolom, hogy esélyes hogy dugunk majd egy nagyot. Jófej csaj amúgy ő is normális nem beképzelt. Még nem találkoztunk, de szerintem első tali ha jól sikerül (miért ne sikerülne jól :D ), akkor utána már nyert ügyem van!  Esélyem: 80%

3. Alinka - őt az utcán ismertem meg, igaz nem csajozás/ismerkedés miatt mentem oda hozzá, de aztán jól elbeszélgettünk és véletlen összefutottunk rá 1-2 napra megint, ekkor már fb csere is volt. külsőre 8/10, elég fullos alakja van, arca is szép, hát.... dugnám mint a lopott biciklit!!! Egy gond van, hogy nem tudok róla még semmit kb :D Van-e bikája vagy sem, stb.. stb... Az eddigi kevés beszélgetés alapján normálisnak tűnt, bár kicsit fura is volt, megszólalt bennem a vészjelző (beképzeltség), de eddig még nem mutatott ilyen jeleket csak van egy ilyen érzésem vele kapcsolatban. Most őt kicsit jegelem a többi miatt, de pár hét múlva szerintem majd elkezdem levadászni a nemes vadat :) Beszélgetés közben szemkontakt megvolt, beszélt is meg kérdezett sokat, szóval aktív volt és érdeklődő. Haját is igazgatta ez egyértelmű IOI. Szóval ha addig amíg nem kezdem el fűzni nem fekteti meg valaki, vagy jön össze komolyabban valakivel, akkor látok lehetőséget a dologra. Jelenleg nincs sok dolog amiből következtethetnék, de adok úgy 50% esélyt arra hogy megfektetem. (vagy igen vagy nem :D)

4. Aliz - neten ismertem meg, vele is leveleztünk már néhányat, külsőre olyan 6 vagy 7/10, alakja jó, arca olyan átlagos. Eddig normálisnak tűnik, bár néha kicsit furán viselkedik, de alapvetően ő érdeklődik és irkál, én csak válaszolok, visszakérdezek :) Jó lenne megdugni őt is, csak sajna messze lakik. És ahogy lejön a leveleiből, csak komoly kapcsolatot akar, szóval ... nem akarok genya lenni vele. MAx majd felvetem óvatosan a dugás témát aztán ha már kellőképpen izgalomba hoztam akkor lehet benne lenne egy vad éjszakában :) Itt alapvetően szerintem tőlem függ hogy lesz-e valami, ha ragaszkodik a komolyhoz akkor helló. Ha nem akor adok 70% esélyt a dugásra.

5. Alma - neten ismertem meg, kb 2 hónapja, sokat beszélgettünk. Múlt héten egész éjjelt átchateltünk és elég durván... Nem csak simán a sexről volt szó, hanem leírtam részletesen hogy kefélném szét a száját, pináját, tökre begerjedt erre. Aztán ő írta hogy hogy keféljem szét. Eléggé jó merevedésem volt úgy pár órán keresztül amíg erről beszélgettünk :D Amúgy átlagos csaj ő is olyan 5 vagy 6/10 adnék neki. Rendes, humoros csaj, és imád dugni szóval elvileg nemsokára találkozunk is :) Szóval itt 90% esélyt látok arra hogy megdugom :)

Mára ennyi, akkor majd írom a fejleményeket mindig, erről az 5 csajról.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr495784246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása