Sziasztok,

amint azt a néhány nappal ezelőtti posztban írtam, szeretnék egy összegzést idén is, a tavalyi évről. Most van rá időm és összecsapok egy gyors összefoglalót.

Nos a tavalyi év... eléggé vegyes volt, összességében nem volt rossz, sok jó party volt meg ilyenek, de csajozás szempontjából 2012 jobb volt. 2012 összefoglalója: http://sunavadasz.blog.hu/2013/01/06/2012_visszatekintes

2012-ben ugye megdugtam 2 jó csajt is: Áldáska, Alexandra akikkel tényleg tökre jól éreztem magam és a sex is kibaszottul jó volt velük és a testük is.. ááááuu de fasza volt! Nos idén nem jöttek össze ilyen jó csajok, igaz a numerák száma nem volt kevesebb idén sem, mint 2012-ben, csak a minőség volt kicsit más :) .. vagy inkább :(

Dióhéjban ennyi lenne, de azért kicsit bővebben is összefoglalom a történteket.

Nos az év eleje olyan nehezen indult csajozás szempontjából, ahogy általában szokott.
Mivel nem volt semmi csaj tavalyról, aki dugópajtim lett volna, így az első hónapok punci nélkül teltek.

Persze én sem pörögtem annyira, amennyire kellett volna, sőt... eléggé punnyadt voltam. Aztán végül egy netes ismerkedésből (Alfonza) lett dugás májusban, ami az első volt az évben. Vele dugtunk jó párszor pár hónapon át, és közben ismerkedtem tovább, de nehezen jött össze a követező pina. De csak összejött, mégpedig Alfréda-val augusztusban. Őt egy buliban ismertem meg, még jóval a megdugása előtt csak nehezen tudtunk találkozni. Aztán végülis összejött a tali és jót keféltünk. De több alkalom nem volt.
Ezek után egy ismerős csajt vartam le szeptemberben, akit már 1 éve ismertem. Ő Alicia és vele szeptember óta már sokszor összejöttünk 1-1 röpke menetre. Volt hogy a kocsiban dugtunk, vagy én mentem hozzá, ő jött hozzám... Tavaly szerintem vele dugtam a legtöbbször :) És végül októberben összejött még egy csaj, ő az Alida nevet kapta tőlem a keresztségben :) Alidával is csak 1x dugtunk eddig, de szoktunk beszélgetni mai napig, és ő simán benne van a jóban, csak én nem tudom,hogy akarok-e még vele... lehet majd egyszer átmegyek hozzá és rommá kúrom, ha nagyon kanos leszek :) Szóval ezt a 4 csajt sikerült levarrni tavaly, azaz 2013-ban. 2012-ben ugyanígy 4 nő volt, akiknek bevágtam a szerszámom, csak kinézetre 2012-ben jobb csajok voltak. Mondjuk 7/10 volt 2012-ben, 2013-ban pedig csak 6/10 a csajok átlaga.

Mint montdam, lehettem volna sokkal aktívabb csajozás , bulizás terén. Igazából kb olyan 20-30%-on pörögtem ilyen téren, főleg neten ismerkedtem, illetve szoc. körben. Buszról, partyból stb... nem vittem haza senkit. Nem nagyon jártam se day sem night gamelni. Idén máshogy kellene, aktívabban. Na majd meglátjuk. Most abbahagyom az írást mert más dolgom is van. De ebben a hónapban jövök még, ígérem :D

by

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr415752819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása