Szevasztok kisapáim,

jöttem ide lazázni egyet, hogy lássátok mi a pálya. Egész december egy kurva nagy rohanás volt, de ez a duma már biztos állatira unalmas tőlem. Ez a stílus meg biztosan fura, dehát ezvan basszátokmeg, ez volt az újévi fogadalmam, hogy olyan alpári köcsög leszek, hogycsak naaaa, aztán majd buknak rám a csajok faszán, vagy rá a brémre, mindegy is egy és ugyanaz amiről vakerok. Szóval vannak olyan hülye picsák akiknek ez bejön, de ők nem az én liblingjeim, szóval azt hiszem vissza is tolom az üzemmódot normálba, hiszen semmi értelme megjátszanom magam. Légy önmagad ez a lényeg! Ez az egész kibebaszott PUA-ság vagy csajozás lényege. De nem csak simán önmagad legyél, hanem 100% vállald fel magad, a jó vagy szar poénjaidat, a mozdulataidat, mindent! És ha rájössz, hogy magadat adni nem is gáz és be mered vállalni, akkor olyan laza leszel hirtelen, mint a rigalánc. Olvastovább apafej, itt a tovább gomb látode? >>

És onnantól kezdve tök mindegy hogy mit mondasz vagy hogyan mondasz, vagy hogy mennyire jó az adott poén, senkit sem fog érdekelni, mert laza vagy és nem kombinálod túl a dolgokat. Szóval erre a szarságra jöttem rá a minap. Nincs értelme mindenféle stílust, álarcot, személyiséget felvenni, megjátszani, mert még ha be is jön a csajoknál, akkor tutira nem leszel a csajjal egy hullámhosszon, hiszen neki nem az igazi éned jön be. Nem azt mondom, hogy így majd nem tudsz levarni jó csajokat, de dugás után egyből az jár majd a fejedbe, hogy édes Istenem, mi a faszt keresek én ezzel a hülye picsával, kurvára nem is illik hozzám. Persze lehet hogy a sex az kibaszott jó lesz, én is jártam már így, de hosszú távon (néhány hónapnál tovább) nem fog működni a dolog. Naszóval egy a lényeg, csak akkor találsz magadnak agyilag is hozzád illő csajt, ha nem játszod el James Bond szerepét, hanem csakis magadat adod. Oké ennyit az agymosásból mára.

Amúgy meg ezer bocs, hogy decemberben egy mukkot sem írtam. Nem sok változás van, mostanában nem nagyon voltam bulizni, biztos elkényelmesedtem. Ugye Aliciával összejárogatunk dugni rendszeresen, szóval nem vagyok rákényszerítve a csajozásra, tudom ez így nincsen rendjén, attól még kellene vadászni :D
Na mindegy, neten most van 2 csaj akikkel ismerkedem, még elején járunk, majd kiderül mi lesz.
Amúgy szilveszter jó volt, bár lehetett volna jobb is, de nem panaszkodom. Nincs fogadalmam, de már előtte eldöntöttem pár dolgot, amikre idén több hangsúlyt fektetek és nem húzom majd az időt ezekkel kapcsolatban.

Mára ennyi, legyetek rosszak, és ne verjétek sokat, inkább keressetek valami szaftos puncit és azt döngessétek a leányzó nagy örömére! :)

ui.: és hogy a csajokat se hagyjam ki (ha vannak nőnemű olvasóim): Csajok! Ne masztizzatok, inkább írjatok nekem fényképes bemutatkozó emailt (címem: shakeitthatass kuukac totalcar poont hu ), én majd megujjazlak/kinyallak/megduglak titeket ;) hiszen sokkal jobb egy kemény farokkal szenvedélyeset dugni, mint a kis ujjacskáitokkal nem? Csók a puncitokra! :P

Szóval még1x: BÚÉK mindenkinek ezzel a kis tündérkével!

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alicia

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr495734215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása