Egy jó nap

2013.11.30. 17:50

Na helló megint itt!

Ígéretemhez híven írok még 1 bejegyzést, sőt van még témám, írhatnék még egyet, de nem tudom arra már jut-e időm. Szóval kezdem azzal a témával, amit eredetileg is akartam.

A héten történt a dolog, jól eső érzés volt, kicsit megerősítette az önbizalmam és azt a gondolatot is, hogy megéri próbálkozni a csajoknál, akár metrón is. Hol is kezdjem...

Csütörtöki nap volt. Amiket most leírok, azok mind a mostani csütörtökön történtek. Van nálunk a büfében egy csaj, akit már fűzögetek egy ideje, de csak szolidan. Néha egy egy bókot, kis flörtöt tolok neki, miközben épp vásárolok nála a büfében és beszélünk pár szót. Sajnos mindig sokan vannak ezért nem tudok akármilyen témát felhozni, illetve jobban nyomulni. Van barátja sajnos... de azért reménykedem, hogy legalább egy üdítőre beül velem valahova, hogy beszélgethessünk kicsit. Szóval csütörtökön is fűzögettem, oltogattam kicsit, vette a lapot, visszaszólogatott ő is :) Aztán fizetés után amíg ettem a nála vett szendvicsemet, leültem egy asztalhoz vele szemben és figyeltem őt. Persze észrevette, és néha össze is néztünk, mosolyogtunk. Aztán mikor pont nem volt senki a kasszánál, tehát üresjárata volt a csajnak, akkor rám nézett és beszólt valamit viccesen. Én visszaszóltam neki szintén viccesen. Tök jó volt, hogy van köztünk valamiféle játékosság, nem csak egy sima vásárló vagyok neki a sok százból. Kb ennyi történt a büfében, egyszer már meghívtam talán 2 héttel ezelőtt, hogy üljünk be valahova, de nemet mondott, mert ugye van pasija.. Szerintem azért fejlődik a kapcsolatunk és lassacskán csak csak igent mondd, nem adom fel. Nem arról van szó, hogy zaklatom, vagy üldözöm, sőt! Nem is beszélek vele minden nap, csak néha néha, akkor sem durván nyomulósan tolom, csak lazán, és hagyom hogy benne is érlelődjenek a gondolatok velem kapcsolatban :) Tehát ez történt közöttünk csütörtökön.

Ugyan azon a napon délután megyek haza a melóból, és a buszon megláttam egy gyönyörű csajt. Olyan 22-24 éves körülire tippelném, szép hosszú sötétbarna haj, kedves, gyönyörű szemek és arc, jó alak. Egyértelműen 10/10 adnék neki. A barátnőjével volt és beszélgetett, de 1x 2x rám nézett. Én gyakran néztem őt, nem tudtam betelni a szépségével :) Nem az a megcsinált mű bombanő volt, hanem természetes szépség, aki egyúttal bájos is. Szinte szerelmes lettem, ahogy beszélgetett, mozgott a szája, a szemei, az arckifejezése , ahogy artikulált... Egyszerűen tündéri volt. Se nem volt túl vékony, sovány, se nem duci. Nagyon bejött. Íme egy kép, hogy nagyjából hogyan is nézhetett ki. Elég nehéz lesz olyan képet találni ami szemlélteti a szépségét, de megpróbálom:

Nem találtam annyira hasonlót, de ez egész jól megközelíti a látottakat. Mármint nyilván nem így pózolt a buszon :D A fotón lévő csajnál azért jóval kedvesebbnek nézett ki a buszos leányzó, olyan igazi barátnő típusnak.
Szóval össze - összenéztünk, aztán leszállt a barátnője az egyik megállóban és utána jóval többet nézegetett ő is felém. 2 megálló múlva szálltam le én is, ő még maradt fent ment tovább. Ahogy elsétáltam a busz mellett, benéztem az ablakon ahol pont ő állt, és ő is nézett engem, összemosolyogtunk. Tök cuki volt. Na ekkor már nagyon bántam, hogy nem mentem oda hozzá a buszon... Az az igazság, hogy én csak néhány megállót utaztam, és sietem is. Ha oda is megyek hozzá, elég nagy kihívás lett volna a számát megszerezni pár perc alatt, elkísérni tovább/komfortot építeni meg nem tudtam volna, mert siettem, le kellett szállnom. Jó tudom ez is csak egy kifogás, amivel nyugatom magam, félig igaz is félig nem. Mindenesetre meg kellett volna próbálni. Remélem majd még összefutok vele valamikor és akkor odamegyek és beszélgetünk kicsit :)

És az utolsó történet, igen igen, még ez is ugyan azon a napon történt. Este mentünk haverokkal kocsmázni egy lájtosat. Jó volt a hangulat nem is voltak sokan. Ittam pár sört, dumáltunk, de közben a mögöttem lévő boxba beült 2 csaj. Picsába nekem pont háttal voltak. Azért amikor mentem wc-re vagy pulthoz, csocsózni, stb... akkor mindig néztem őket. Aztán láttam, hogy a csúnyábbik csaj az ott ölelget egy srácot meg csókolóznak is, mint kiderült az a barátja volt, csak másik boxban ült a srác a haverjaival volt. Én közben odaültem a szebbik csajhoz aki épp egyedül ült a boxban, és elkezdtünk beszélgetni. Pár percet csak, mert jött a barátnője és odaült, neki is bemutatkoztam, még beszéltünk pár mondatot, de visszamentem haverjaimhoz, hogy ne zavarjam a csajok auráját ha esetleg valami diszkrét dologról akarnának csevegni, pl. hogy dugták meg őket tegnap. Nem akartam needy lenni meg a terhükre sem, így hát visszaültem a boxunkba és söröztem haverokkal. Közben néha hátrafordultam, szemeztem a csajjal. Aztán elkezdett a 2 csaj táncolni, nyomták a szokásos ribancos stílusban, simi, tapi, legugoltak a földig, mintha csak éppen egy nagy faszba akarnának beleülni... Pár perc után odamentem és a szebbikkel elkezdtem táncolni, seggét megfogtam dereka helyett, de szólt hogy vigyem feljebb a kezemet :D Oké megfogtam a derekát de erősen húztam magamhoz, utána megfordult, nyomta oda a seggét... még erősebben húztam. Ó anyám de kis formás segge volt annak a csajnak.. Szóval táncolgattunk, aztán barátnője mögém állt és szendvicsbe szorítottak úgy táncoltunk... Ezzel nem lett volna gond, csak ugye a csúnyábbiknak ott volt a barátja, szóval mondtam, hogy ezt azért nem kellene, balhét nem akarok. Oké leállt a csaj, de utána még párszor odajött 3.-nak és ... Szerencsére nem lett balhé, de lassan elindultak hazafelé és csak a keresztnevét kérdeztem meg én hülye. Szóval nem volt se csók, se dugás, de legalább táncoltunk, tapiztam, beszélgettünk, több mint a semmi :)

El is érkeztem a történet végéhez. Jó kis nap volt. Igaz semmi konkrét nem történt, nem fektettem meg senkit, de több csajjal is beszéltem, flörtöltem, táncoltam aznap és sok kicsi sokra megy, nem szabad elégedetlennek lenni. Igazából mindegyik próbálkozásból jól jöttem ki, nem küldtek el, nem bunkóztak. Igaz a buszon nem mentem oda, de legalább egy mosoly abból is lett a végén, és bár az nem sok, de ennek is örülök, mert olyan gyönyörű volt a csaj és ez már jelzi azt, hogy észrevett a sok utas közül és szimpi vagyok neki. Legközelebb ha többször összenézek egy csajjal, akkor odamegyek és ...

Szóval összességében jó nap volt, tanultam belőle, levonom a tapasztalatot, több nővel kerültem kontaktusba, csak így tovább és egyre jobban fog menni :) Ezek mind jó hatással vannak az ember lelkére, önbizalmára,  gondolkodásmódjára.

Egyre jobban szeretek vadászni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr375653607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása