Oh happy day

2013.11.24. 13:18

Sziasztok!

Most jön a szokásos duma...: repül az idő.
Itt a hónap vége a nyakunkon, és még nem írtam egy bejegyzést sem.
Tegnap eszembe is jutott a dolog és most este van időm írni pár sort.
Nagyon extra dolgok nem történtek mostanában sem, annyi van kérem szépen, hogy Aliciával összejárogatunk dugni, a héten is voltam nála.

Persze nem írok minden találkozásunkról bejegyzést, de most elárulom, jó párszor dugtunk már :) Most is megkapta rendesen, nyomtam neki jó mélyre az amúgy sem kicsi farkamat, tetszett neki, bírja ha kicsit durvulok. Adtam neki kutyában is, mikor kihúztam a farkam, cuppogot rendesen a puncija, huu micsoda szép látvány volt hátulról... még keményebb lettem egyből, nem mintha addig nem állt volna mint a cövek..
Kicsit megharapdáltam a fenekét, meg ujjaztam kicsit, aztán visszadugtam belé, becsúszott finoman a nedves puncijába, és toltuk tovább a kutyában. Ilyen volt a látvány, annyi különbséggel, hogy neki nincs ilyen húsos puncija. Pedig jobban szeretem a húsos puncit mint a vékonyat, szerintem szebb látvány. A kép pedig csak illusztráció :)

Huh ezt a kis barnát itt az alsó képen elkapnám szívesen... :)
Szóval volt egy szép esténk Aliciával, ennyi a lényeg.

A héten találkoztam még egy másik csajjal is, ez olyan randi szerű volt, nem történt semmi, még csók sem, nem nagyon volt rá alkalom, sőt az érintéseket, azaz KINO-t sem vette túl jól a csaj, mert láttam, hogy kicsit kényelmetlenül érzi magát ha hozzáérek. Ennek a csajnak nem adok nevet most, lehet nem is lesz belőle semmi. Alakra nem rossz, megdugnám persze. De amúgy nem fogott meg valamiért, nem tudom miért. Nem vagyunk egy hullámhosszon lehetséges.

Nos mára ennyi. Tudnék még mit írni, és fogok is, de egy másik poszt keretein belül. Szóval ebben a hónapban nem ez lesz az egyetlen írás :D Remélem várjátok a következő posztot is, abba is teszek majd képeket, de nem alulöltözött csajokról, ugyanis annak a posztnak más lesz a témája kicsikét.

Legyetek jók addig is!

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alicia

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr45652966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása