Brrrr

2013.03.06. 21:26

Utaztam vonaton és odaültem egy csajhoz, beszélgettünk, elhülyéskedtünk, kicsit oltottam is. Sajna van barátja, de ahogy néztem bejövök neki, szóval optimista vagyok :) Jó alakja van, szép szemei, kicsit még ribancos is szóval dugnám mint a lopott biciklit. Szemkontakt végig megvolt, a végén már ő nem tartotta szóval szerintem kicsit zavarba jött. Olyan érzésem volt, hogy ha nem vonaton lennénk, hanem kettesben akkor simán hagyná hogy rámásszak is durván megkeféljem. És azt is éreztem, hogy nagyon kívánom és rá akarok mászni :D Jó szűk puncija lehet mert ... habár ki tudja :D

Kíváncsian várom a folytatást amiről szintén beszámolok majd.

byby


update: őt Alexiának fogom nevezni ezek után a bejegyzésekben, elvileg ez a soron következő női név és még nem használtam fel? :)

Szerző: shakeit

2 komment

Címkék: Alexia

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr105120552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Afrogirl 2013.03.10. 20:26:36

Már nem azért, de nem tartod kicsit furcsának, hogy meglátsz egy csajt (aki mellesleg kapcsolatban van...), és egyből az jár a fejedben, hogy hogy dugnád meg?...

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2013.03.26. 22:40:53

@Afrogirl: nem tartom furcsának. Mikor megláttam, és utána még jó darabig, nem tudtam, hogy van barátja. Jó csaj, jó alakkal, szép pofival, szerintem természetes, hogy rágerjed az ember.
süti beállítások módosítása