Házibuliban

2012.11.04. 16:31

Hello megint, mindenkinek.

Gondoltam írok pár sort, bár nem sok extra történt új csajok ügyében. Alexandrával találkozgatunk, kefélgetünk, semmi több de ez éppen elég :) Talán ezért kicsit le is punnyadtam új csajok megismerése ügyében.

Most hétvégén viszont volt egy házibuli amire mentem és reményekkel telve indultam útnak. Úgy volt hogy nagy buli lesz, sok csajjal, akik közül még csak 1-2 ismerek, tehát tökéletes alkalom lett volna arra, hogy a szoc. körömet bővítsem (ez volt az 1. szempont) vagyakár új finom, szűk édes puncit szerezzek a farkamra.

Nos marhára nem úgy alakult a dolog, ahogyan reméltem. Mivel alig jöttek csajok, így még a szoc kötömet sem tudtam építeni. Aki volt 1-2 lány azok meg vagy csúnyák vagy szótlanok voltak. Szóval nem volt egyszerű dolgom és végül nem jártam sikerrel semmilyen szempontból sem. Nem baj legalább kicsit lazultam, ittam :)

A héten lesz egy jó kis buli amire szeretnék menni, de majd meglátjuk hogy összejön-e. Írok róla beszámolót :)

By

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr334888713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.11.09. 13:50:52

Nem gondoltál még arra, hogy meglátogass egy swinger klubbot? És ez persze nem célzás, nem kísérőt keresek, vagy ilyesmi, csak érdekel.

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2012.11.18. 19:40:15

@Csokiscsülök: komolyabban még nem foglalkoztam a gondolattal. Azt hiszem érdekes élmény lenne, de egyelőre elég nekem az 1:1 felállás 4 fal között, vagy 2 nővel egyszerre - ez tervben van ;) Egy swinger klubb az jelenleg nem mozgatja meg annyira a fantáziámat.

Jocó ügynök 2016.04.17. 09:59:27

Nemrég találtam egy történetet egy szilveszteri házibuliról, annak a srácnak se volt egyszerű dolga de végül összejött neki valami: csajozas.org/szilveszteri-csajozas-hazibuliban/
Mondjuk lehet szilveszterkor könnyebb.
süti beállítások módosítása