Indul a maundula!

2011.07.21. 22:55

Hello,

szerintem te vagy az első és egyetlen aki ezt olvassa. De lehet hogy én, mert én elolvasom amit írtam. Haha, a lényeg hogy elkezdem a blogot.

Elsődleges cél: lányokkal/nőkkel ismerkedni, felszedni őket és végül megdugni. Ezt úgy hívják szaknyelven, hogy PUA (Pick Up Artist, bővebben gugli). Természetesen nem egyről a kettőre fog menni a dolog, de remélhetőleg egyenletesen fejlődök majd a csajozásban. Elég sok könyv létezik a témában, majd kiderül melyik mennyire hasznos.

Másodlagos cél: a csajozós sztorik bemutatása, leírása, hogy mások is okulhassanak. Illetve van 1-2 hihetetlen sztorim, amiket muszáj leírnom, mert WTF szintűek. Mind igaz lesz, ha hiszitek, ha nem! :)

Végcél: bármelyik nőt el tudjam csábítani, meg tudjam szerezni. Ezt azért tartom fontosnak, mert ha jön a nagy Ő (ismét) akkor nem szeretném elkúrni (ismét).

Rólam: életkor 20 - 30 között és egyelőre nem vagyok egy csajozógép. Teljesen átlagos vagyok szerintem, nem tartom magam rondának, de szépfiúnak sem. Középsuliban és fősulin is műszaki vonalon tanultam, tehát nem voltak nők a közelemben. Véleményem szerint ezért távolodtam el tőlük (nem félreérteni!) és ezért nincs meg sokszor a közös hangnem. Ebből következik, hogy nő ismerősöm, barátom sem nagyon van. Pedig imádom őket és akkor érzem igazán jól magam ha jó csajok vannak a környezetemben. Na jó, sok lesz a rizsa!

 

Ennyit bevezetőnek, csapjunk a lecsóba!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr373087746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

florszika 2011.07.22. 13:55:55

alig várom ebből a blogból mi fog kisülni...:P mert az enyém meg konkrétan a férfiakról és a nőkről szól ...:)

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2011.07.26. 21:28:29

@florszika: én is kíváncsi leszek mi sül ki. Pite biztos nem! :) Mi a blogod címe ha publikus? Linkeljük be egymást?
süti beállítások módosítása